۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۲
همزمان با پایان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

رییس مرکز رسانه‌های دیجیتال استعفا داد

ایتنا - گزارش‌ها حاکی است که مقاومت حسن علیزاده مشاور وزیر ارشاد و رییس مرکز نیز موثر واقع نشده و مامورین نیروی انتظامی وی را دستبند زده‌اند.
رییس مرکز رسانه‌های دیجیتال استعفا داد


رییس مرکز توسعه رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد استعفا داد.

در پی بروز ماجراهای نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، حسن علیزاده رییس مرکز توسعه رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

گفتنی است در طی برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مصلای تهران، پلیس و گشت ارشاد با اعلام این که مطالب غیراخلاقی در یکی از غرفه‌های نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال وجود دارد، اقدام به مقابله با این موضوع کرد و پس از مقاومت مسئولین، پلیس از مامورین استفاده نمود و کار به پرتاب گاز اشک آور نیز کشیده شد.

گزارش‌ها حاکی است که مقاومت حسن علیزاده مشاور وزیر ارشاد و رییس مرکز نیز موثر واقع نشده و مامورین نیروی انتظامی وی را دستبند زده‌اند.

اکنون در حالی که نیروی انتظامی و گشت ارشاد از عملکرد خود به عنوان اقدامی قانونی دفاع می‌کند، بنا به گزارش یکی از پایگاه‌های خبری نزدیک به رییس مجلس، گفته می‌شود که علیزاده در واکنش به این اقدام نیروی انتظامی، از سمت خود استعفا کرده است.
 
هنوز خبر رسمی در باره علل این موضوع و نیز پذیرش این استعفا منتشر نشده است.
 
کد مطلب: 23951
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
توی این متن نوشته افراد غیر مسئول "" افراد غیرمسئول با جوسازی و ایجاد التهاب در برابر اجرای قانون مقاومت کردند که ماموران انتظامی با اقتدار و در اقدامی قانونی مانع دخالت این افراد غیرمسئول شدند"" یعنی رئیس مرکز رسانه های دیجیتال هم جو سازی کردن و هم غیر مسئول بودن؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام