۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۲

رشد ۳۲ درصدی بازار خدمات پردازش ابری هند تا پایان ۲۰۱۲

ایتنا- گویا کشور هند نیز به قابلیت‌های فناوری پردازش ابری پی برده و طبق پیش‌بینی‌ها، رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته خواهد داشت.
رشد ۳۲ درصدی بازار خدمات پردازش ابری هند تا پایان ۲۰۱۲


به گفته شرکت تحقیقاتی و مشاوره‌ای گارتنر، بازار خدمات پردازش ابری در کشور هند تا پایان سال جاری میلادی رشد ۳۲.۴ درصدی را پیش‌رو خواهد داشت تا بر این اساس ارزش بازار یاد شده تا پایان سال جاری میلادی به ۳۲۶.۲ میلیون دلار (۱۶۶۵ کرور روپیه) برسد.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از سایت economictimes، نرم‌افزارهایی به عنوان خدمات (SaaS) بیشترین سهم از این بازار را از آن خود خواهد کرد و تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی کسب درآمد ۱۱۵.۶ میلیون دلاری را باعث خواهد شد. 

همچنین بخش زیرساخت‌هایی به عنوان خدمات (IaaS) خواهد توانست درآمد خود را از ۳۵.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ به ۴۲.۷ میلیون دلار تا پایان امسال برساند.

سیستم پردازش ابری به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از نرم‌افزار‌ها، ابزار‌ها و خدمات مختلف به گونه‌ای بهره‌مند شوند که به‌ازای هر کاربر هزینه مجزا پرداخت کنند که این فرآیند بدون نیاز به راه‌اندازی زیرساخت‌های فناوری در سازمان می‌تواند صورت گیرد.

خدمات فرآیند تجاری که با نام ابزارهای تجاری به عنوان خدمات (BPaaS) بخش بعدی است که بیشترین سهم از این بازار را در اختیار دارد.

زیرا این بخش شامل تبلیغات مبتنی بر فضای پردازش ابری و بخش‌های زیرمجموعه می‌شود.

در بخش BPaaS پیش‌بینی شده است که کشور هند تا پایان سال جاری میلادی درآمدی بالغ بر ۱۱۲.۱ میلیارد دلار را کسب کند که این رقم از درآمد ۹۰.۳میلیارد دلاری سال گذشته بیشتر است.
کد مطلب: 23896
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام