۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۱

مراسم رونمایی تلفن‌های همراه هوآوی در تهران

ایتنا - موبایل های هوآوی با گارانتی پارس مایکروتل به بازار ایران ارائه خواهد شد.



پارس مایکروتل، یکی از توزیع کنندگان اصلی گوشی‌های موبایل در ایران و شرکت هوآوی، پیشرو در ICT که در لیست ۵۰۰ شرکت برتر دنیا جای دارد، اعلام کردند که گوشی‌های موبایل هوآوی با گارانتی پارس مایکروتل وارد بازار خواهند شد.

هوآوی کسب و کار تولید موبایل خود را از سال ۲۰۰۳ آغاز کرد، اما در سال ۲۰۱۰ محصولاتش را با برند هوآوی به بازار ارائه نمود. بعد از ثبت رکوردهای درخشان در بازار جهانی هم اکنون موبایل‌های هوآوی به بازار ایران عرضه می‌شوند.

در نمایشگاه CES ۲۰۱۱، هوآوی باریک‌ترین گوشی جهان Ascend P۱S و در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا (MWC ۲۰۱۲) سریع‌ترین گوشی هوشمند دنیا Ascend D Quad و اولین تبلت ۱۰ اینچ با پردازنده ۴ هسته‌ای Mediapad ۱۰” را به بازار دنیا معرفی نمود.
با این رکوردهای چشمگیر هم اکنون هوآوی یکی از تولید کنندگان اصلی گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل آندروید در دنیاست.

به گزارش ایتنا در سال اول ارائه محصولات با برند هوآوی ۵ میلیون دستگاه به فروش رسید، این روند بطور صعودی با فروش ۲۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۱ ادامه یافت.
با توجه بیشتر به بازار ایران و خاورمیانه، بطور کلی، انتظار می رود ۱۰۰ میلیون گوشی موبایل در سال ۲۰۱۲ به بازارهای جهانی ارائه شود که از این تعداد، ۶۰ میلیون به گوشی های هوشمند اختصاص دارد. 

علیرغم اینکه هوآوی بازیگر نسبتا تازه واردی در دنیای گوشی های موبایل است، این غول تکنولوژی ارتباطات برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای رسیدن به جایگاه یکی از ۵ برند برتر سازنده تلفن‌های همراه هوشمند طی دو سال آینده تا سال ۲۰۱۵ دارد. 


پیمان وشکینی، مدیر بازاریابی پارس مایکروتل گفت: پارس مایکروتل امروز، یکی از توزیع کنندگان خوشنام گوشی های موبایل در سرتاسر ایران، و همچنین یک شرکت قابل اطمینان برای مصرف کنندگان ایرانی است. بمنظور گسترش کسب و کار موبایل، پارس مایکروتل پس از تحقیقات دقیق بر روی سازندگان مختلف گوشی های تلفن همراه در مقیاس جهانی، هوآوی را به دلیل تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه در صنعت موبایل انتخاب نمود.
پیمان وشکینی، همچنین اشاره کرد، هم اکنون سری جدید گوشی‌های Ascend را به رهبری P۱ در بازار ایران بوسیله پارس مایکروتل معرفی و ارائه کرده‌ایم. شایان ذکر است که گوشیAscend P۱ به همراه آخرین نسخه سیستم عامل آندروید۴.۰، پردازنده قدرتمند دوهسته ای ۱.۵ گیگا هرتزی، مجهز به صفحه نمایش لمسی ۴.۳ اینچی Super AMOLED ، Corning Gorilla Glass ، در اختیار ایرانیان قرار خواهد گرفت.
 

کد مطلب: 23894
نام شما
آدرس ايميل شما


ناشناس
feedback
در بخش عناوین مرتبط خری داشتید با عنوان «هوواوی از بازار ایران خارج شد» که مربوط می شد به آذر ماه 90.
آیا این قرارداد حدید نشون می ده که خروج هواوی از بازار ایران فقط یک شایعه بوده؟؟؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام