۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۷
بیانیه سازمان نصر تهران در خصوص برخورد نامطلوب رییس شورای رقابت

نظام صنفی: رییس شورای رقابت عذرخواهی کند!

ایتنا - سازمان نصر تهران: به نظر می‌رسد هنوز عده‌ای در مناصب کشور حضور دارند که خوی نظام ارباب رعیتی در وجودشان رخنه دارد.
جمشید پژویان رییس شورای رقابت
جمشید پژویان رییس شورای رقابت


سازمان نصر تهران در خصوص برخورد نامطلوب رییس شورای رقابت در جلسه‌ای که قرار بود هفته گذشته با حضور نمایندگان صنفی برگزار شود، بیانیه‌ای صادر کرد.

روز سه شنبه ۱۱/۷/۹۱ نمایندگان سازمان نصر تهران در پی یک قرار از پیش تعیین شده با رییس شورای رقابت و انعکاس دیدگاه‌ها و انتظارات صنف در دفتر رییس این شورا حضور یافتند. لیکن در حالی که نمایندگان سازمان منتظر شرفیابی به حضور ایشان بودند، با برخوردی غیرمنتظره و تعجب برانگیز روبرو شدند.

رییس شورای رقابت در حضور همگان پس از گشودن درب اتاق بلافاصله با کلماتی اهانت‌آمیز و سرشار از توهین به یکی از مدیران بخش خصوصی که نماینده صنف بودند از او استقبال نمود.
دراین شرایط هیئت بدون هیچ پاسخی محل را ترک گفتند.
آنچه در این میان حائز اهمیت است و این سازمان تحت هیچ شرایطی از آن چشم‌پوشی نخواهد کرد اشاعه چنین برخوردهایی با نمایندگان بخش خصوصی است، آن هم در جایگاهی که وظیفه مسلم آن شنوایی است و مسئولیت آن دادخواهی در حوزه مسایل کلان اقتصادی کشور است.

به نظر می‌رسد هنوز عده‌ای در مناصب کشور حضور دارند که خوی نظام ارباب رعیتی در وجودشان رخنه دارد.
لذا بر دستگاه‌های نظارتی است که به این گونه افراد یادآور گردند که ۳۰ سال است در کشور تحولاتی اتفاق افتاده است که رفتار با ارباب رجوع و مردم تابع قواعد و ادب و احترام است.

جای تاسف است که این گونه افراد در مناصبی قرار می‌گیرند که قرار است تشخیص حق از ناحق دهند و عرضه رقابت را عاری از هرگونه تبعیضی سازند. اینک آیا می‌توان انتظار داشت افرادی که اصول اولیه ادب و احترام را بجا نمی‌آورند و تسلط بر اعصاب خود ندارند و مردم و کارآفرینان را با الفاظ رکیک خطاب می‌نمایند، از عهده‌ وظیفه‌ای که حضرت علی (ع) از بار آن هراس دارد، برآیند.

این سازمان ضمن محفوظ داشتن حق بخش خصوصی در پیگیری‌های قانونی راسا از طریق ریاست محترم جمهور و سایر دستگاه‌های نظارتی پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.
پیشنهاد می‌نماید رییس فعلی شورای رقابت با عذرخواهی رسمی، به نحو شایسته جبران مافات نماید.
 
کد مطلب: 23876
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام