۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۵

دوره پنجم ذره بین طلایی به صورت رقابتی برگزار می‌شود

ایتنا - برخلاف مسابقات مشابه در کشورهای دیگر که همه شرکت کنندگان روی یک عبارت مشخص رقابت می‌کنند؛ ایران سئو عبارت خاصی تعیین نکرده است.
دوره پنجم ذره بین طلایی به صورت رقابتی برگزار می‌شود


ایران سئو روند برگزاری دوره پنجم ذره بین طلایی را اعلام کرد.
بر این اساس و برخلاف دوره‌های گذشته، این دوره به صورت رقابتی خواهد بود.

حمید استادهاشمی دبیر اجرایی دوره پنجم ذره بین طلایی در گفت‌وگو با ایتنا در تشریح رقابتی بودن این دوره گفت: تمام متقاضیان بعد از ثبت نام در گروه‌هایی تقسیم بندی خواهند شد که هر گروه توسط یک متخصص باسابقه سئو آموزش داده می‌شود. این آموزش‌ها دو روز ادامه می‌یابد و در پایان، شرکت کنندگان باید سایت و عبارت مد نظر خود را انتخاب و اعلام نمایند. بعد از این مرحله، رقابت شروع خواهد شد و ۳ ماه بعد نتایج اعلام می‌گردد. در طول این ۳ ماه، افراد مشاوره‌های لازم را از مربیان خود دریافت می‌کنند تا رتبه‌های بهتری در نتایج گوگل کسب نمایند.

استادهاشمی همچنین افزود: برخلاف مسابقات مشابه در کشورهای دیگر که همه شرکت کنندگان روی یک عبارت مشخص رقابت می‌کنند؛ ایران سئو عبارت خاصی تعیین نکرده است.

وی ادامه داد: دلیل ما از این کار نه صرفا دادن جایزه، بلکه گسترش دانش سئو است. در حقیقت بسیاری از مدیران سایت‌ها یا با سئو آشنا نیستند و یا علیرغم آشنایی، آن را به کار نمی‌گیرند. با روندی که ما برگزیده‌ایم افراد ضمن شرکت در مسابقه، آموزش می‌بینند و این شانس را دارند تا سایت خود را زیر نظر متخصصان سئو برای رتبه‌های بالا در گوگل آماده کنند.

حمید استادهاشمی جزییات بیشتر این دوره را به نشست خبری پنجمین دوره ذره بین طلایی در تاریخ هشتم مهرماه که در کافه کتاب لاله زار برگزار خواهد شد، موکول کرد.


گفتنی است برگزاری مسابقه رتبه بین مدیران سایت‌ها در کشورهای مختلف رواج دارد و اولین دوره از این دست مسابقات به نوامبر ۲۰۰۲ در کشور آلمان برمی‌گردد که گروهی از مدیران سایت‌ها بر روی عبارت Schnitzelmitkartoffelsalat با هم به رقابت پرداختند.
 
کد مطلب: 23681
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام