۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۰

اوراکل از سپ درخواست خسارت یک میلیارد دلاری کرد

ایتنا- متهم دادگاه سرقت‌های نرم‌افزاری، این‌بار شرکت پرآوازه SAPاست که موظف است جریمه هنگفتی به شرکت Oracle بپردازد.
اوراکل از سپ درخواست خسارت یک میلیارد دلاری کرد


بر اساس اسناد قضایی منتشر شده، شرکت اوراکل جریمه ۳۰۶ میلیون دلاری تعیین شده برای سرقت نرم‌افزاری SAP از یکی از زیرمجموعه‌های آن به نام TomorrowNow را رد کرد و توضیح داد که باید جریمه یک میلیارد دلاری برای این تخلف در نظر گرفته شود.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از سایت techworld، این شرکت تجاری نرم‌افزاری که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیای آمریکا واقع شده است، هفته گذشته توضیح داد که درخواست خود برای تجدید نظر، این پرونده را در نهمین دور بررسی تحویل دادگاه عالی اعتراضات ایالت متحده آمریکا داده است.

این بررسی را دادگاه منطقه‌ای آمریکا در کالیفرنیای شمالی در منطقه اوکلند به عهده گرفته است.

این پرونده ماجرای سرقت نرم‌افزاری را دنبال می‌کند که در آن SAP به صورت غیرقانونی نرم‌افزارهای شرکت اوراکل را بارگذاری کرده و محصولات یکی از زیرمجموعه‌های اوراکل موسوم به TomorrowNow را به صورت غیرقانونی پشتیبانی کرده است.

این مرکز وظیفه پشتیبانی از محصولات اوراکل با هزینه پایین را برعهده دارد.

یکی از قاضیان به نام «فیلیس جی. همیلتون» سال گذشته در بررسی خود اعلام کرده بود طی این اقدام که در سال ۲۰۱۰ صورت گرفت به شرکت اوراکل ۱.۳ میلیارد دلار خسارت وارد شد.

او گفته بود که اوراکل با پرونده کنونی می‌تواند ۲۷۲ میلیون دلار خسارت دریافت کند و یا برای دریافت رقمی کلی یاد شده باید به‌دنبال موارد جدیدتری برای پرونده خود باشد.
 
کد مطلب: 23505
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام