۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۵
حضور وزیر نفت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در افتتاحیه

اولین کنفرانس فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

ایتنا - این کنفرانس و نمایشگاه با هدف معرفی طرح‌های توسعه‌ای و پروژه های تعریف شده فناوری اطلاعات و ارتباطات در چارچوب شرکت ملی نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی و شرکت های زیر مجموعه و تأکید بر بهره‌گیری شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی از راهکارهای نوین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌گردد.
اولین کنفرانس فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی


برنامه‌های ارتقای فاوای صنعت نفت توسط رستم قاسمی وزیر نفت و رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولین کنفرانس فاوا در صنعت نفت معرفی خواهد شد.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی اولین کنفرانس فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (www.petroict.com) افتتاحیه این کنفرانس با حضور رستم قاسمی وزیر نفت و رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاونین و مدیران ارشد حوزه وزارت نفت و شرکت های فعال حوزه فاوا در روز شنبه ۱۸ شهریورماه برگزار می‌گردد.

این کنفرانس و نمایشگاه با حضور کلیه مدیران و کارشناسان مهندسی و فاوای صنعت نفت و همچنین شرکت‌های مطرح فناوری اطلاعات و ارتباطات و اساتید و پژوهشگران برجسته کشور با هدف معرفی طرح‌های توسعه‌ای و پروژه های تعریف شده فناوری اطلاعات و ارتباطات در چارچوب شرکت ملی نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی و شرکت های زیر مجموعه و تأکید بر بهره‌گیری شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی از راهکارهای نوین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین طرح فرصت‌ها و چالش‌های پیش روي توسعه ICT در صنعت نفت، طی روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۱ در مرکز همایش های المپیک تهران برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سخنرانی‌های و مقالات ارائه شده در این کنفرانس می‌توانند به سایت اطلاع‌رسانی کنفرانس به آدرس اینترنتی www.PetroICT.com مراجعه نمایند.
کد مطلب: 23489
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام