۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۵
عرضه مواد مصرفي چاپگرهاي ليزري HP با نام تجاري MEVA توسط ماديران

مادیران به جنگ متقلب‌ها رفت

ایتنا - اكنون اين شركت اقدام به تهيه مواد مصرفي چاپگرهاي ليزري HP با نام تجاري ميوا کرده است.
مادیران به جنگ متقلب‌ها رفت


وجود مواد مصرفي تقلبي HP یکی از مواردی بوده که همواره در بازار چاپگرها مطرح است و خسارت‌های زیادی را برای کاربرانی که از این کارتریج‌ها استفاده کرده‌اند، دربر داشته است.

Lexmark, Epson, Samsung, canon, HP و غیره برندهاي مختلف چاپگرهاي جوهرافشان، ليزري و سوزني در بازار ايران هستند كه در اين بين برندهاي HP و Epson سهم قابل توجهي از بازار خريد و فروش چاپگر را به خود اختصاص داده‌اند. بسياري از اين برندها داراي نمايندگي رسمي و انحصاري هستند.

چاپگرهاي جوهرافشان و اسكنرهاي اپسون نیز جزو برندهایی است که با گارانتي ماديران در سراسر ايران توزيع مي‌شوند. اما برخي ديگر از جمله چاپگرهاي ليزري و جوهرافشان HP، به دليل نبود نظارت صحيح، به سهولت و با گارانتي‌ شركت‌هاي مختلف به فروش مي‌رسند.
عرضه نمونه‌هاي قاچاق يا تقلبي و به خصوص عرضه مواد مصرفي تقلبي در بازار نيز بيشتر به دليل وجود بيش از يك نمايندگي معتبر براي اين كالاهاست.

با توجه به تجربه شركت ماديران در زمينه تهيه و توزيع مواد مصرفي چاپگرهاي جوهرافشان، اكنون اين شركت اقدام به تهيه مواد مصرفي چاپگرهاي ليزري HP با نام تجاري ميوا کرده است.
لذا به زودي و با هدف حمايت از مصرف كننده، مواد مصرفي HP با برند ميوا «MEVA» توسط ماديران در بازار عرضه خواهد شد.

اكثر كاربران با اصطلاحاتي مانند كارتريج‌هاي ليزري «طرح» آشنا هستند.
اين كارتريج‌هاي ليزري كه نمونه‌هاي كپي‌برداري شده از كارتريج‌هاي ليزري اورجينال هستند، در بازار به وفور يافت مي‌شوند. نكته جالب اينكه تمامي اين کارتريج‌ها در بسته‌بندي اصل و با هولوگرام اصلي فروخته شده و از لحاظ ظاهري تفاوتي با کارتريج‌هاي اصل ندارند.
اما بی‌کيفيتی به دليل استفاده از قطعات يا پودر تونر غيراستاندارد، به چاپگرهاي ليزري آسيب‌هاي جدي مي رسانند و اين امر نارضايتي وسيع خريداران را در پي داشته است.

متاسفانه نمونه‌هاي طرح كارتريج به قدری در بازار داخلي متقاضي دارند كه در كلاس‌هاي A،B،C و با قيمت‌هاي مختلف در بازار عرضه شده و فروشندگان بدون ارايه اطلاعات دقيق در مورد مشكلات استفاده از اين كارتريج‌ها، آنها را به مصرف‌كنندگان مي‌فروشند.

اقداماتي كه از سوي برخي فعالان بازار مواد مصرفي HP صورت مي‌گيرد نه تنها باعث متضرر شدن عرضه‌كنندگان كارتريج‌هاي اورجينال شده، بلكه صدمات جدي بسياري نيز به چاپگر كاربران وارد كرده است. متاسفانه در این زمینه اطلاع‌رساني دقيقي برای مصرف‌كننده انجام نشده و به عبارتي از اعتماد يا بي‌اطلاعي مصرف‌كننده سوءاستفاده مي‌شود.

كالاهاي مصرفي HP با نام تجاري ميوا «MEVA» به علت بهره‌مندي از مزاياي رقابتي مهم نظير قيمت مناسب، كيفيت بالا، فراواني، سهولت دسترسي و خدمات پس از فروش، گزینه بسيار مناسبي براي كالاهاي مصرفي اورجينال است. كيفيت محصولات MEVA پس از گذراندن آزمايش‌هاي مختلف و دقيق از سوي كارشناسان ماديران تاييد شده و تحت ضمانت و گارانتي تعويض اين شركت به فروش مي‌رسد.
براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توان با شماره تلفن ۸۲۲۶۶-۰۲۱ تماس حاصل کرد و يا به وب سايت رسمي شركت ماديران به آدرس www.maadiran.com مراجعه کرد.
 
کد مطلب: 23470
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام