۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۱

الزام ارسال آمارهاي فاواي دستگاه‌هاي اجرايي به وزارت ارتباطات

ایتنا - كليه دستگاه‌هاي اجرايي و موسسات غير‌دولتي در مقاطع سه ماهه موظفند نسبت به ارسال گزارش‌ها و اقدامات خود در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات اقدام كنند.


كليه دستگاه‌هاي اجرايي و مؤسسات غير‌دولتي در مقاطع سه ماهه موظف شدند نسبت به ارسال گزارش‌ها و اقدامات خود در حوزه‌‌ فناوري اطلاعات و ارتباطات به وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اقدام كنند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، گزارش وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص جايگاه جمهوري اسلامي ايران در رده‌بندي‌هاي بين‌المللي حوزه فاوا در جلسه چهارم مرداد‌ماه سال ۹۱ هيئت وزيران مطرح و مقرر شد كليه‌ دستگاه‌هاي اجرايي در جهت ايفاي نقش موثر وزارت ارتباطات به عنوان دستگاه مسئول در گرد‌آوري، انتشار و اعلام آمارهاي تخصصي حوزه‌ي فاوا در سطح ملي و بين‌المللي وفق تبصره (۳) ماده (۴۶) قانون برنامه‌ پنج ساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران با آن وزارتخانه ياد شده همكاري كنند.

طبق اطلاعات سايت مركز مديريت توسعه ملي اينترنت كشور، بر اين اساس، كليه دستگاه‌هاي اجرايي و موسسات غير‌دولتي در مقاطع سه ماهه موظفند نسبت به ارسال گزارش‌ها و اقدامات خود در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات به شرح زير اقدام كنند:

الف) گزارش عملكرد وفق تكليف مرتبط با شاخص‌هاي فاوا در برنامه‌ پنج ساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران.

ب) گزارش پيشرفت پروژه‌هاي مهم در سطح استاني، منطقه‌اي و ملي در حوزه فاوا.
 
کد مطلب: 23435
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام