۳
۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۰
معاون رگولاتوری خبر داد

درخواست ۱۱ درصد مشترکان همراه اول برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی

ایتنا- شما منتظر یک پیامک بسیار مهم هستید، اما صدای آلارم موبایلتان خبر از یک پیامک تبلیغاتی می‌دهد!
درخواست ۱۱ درصد مشترکان همراه اول برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی


معاون رگولاتوری گفت: از ۳۳ میلیون مشترک همراه اولی، ۳ میلیون نفر قطع ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه را درخواست کرده‌اند. 



به گزارش ایتنا از فارس، حسن رضوانی در یک برنامه رادیویی، اظهار داشت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورهای تلفن همراه باید برای ارسال پیامک‌های انبوه از مشترکان خود اجازه بگیرند.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: با اجرای این مصوبه، اپراتورهای تلفن همراه این موضوع را با ارسال پیامک از مشتریان خود استعلام کرده‌اند.

وی گفت: همراه اول با ارسال ۳۳ میلیون پیامک از مشترکان خود خواست در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی، عدد ۱ را به همان شماره پیامک کنند که فقط ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر این کار را کردند.

وی تصریح کرد: بنا براین هنوز برای ۳۰ میلیون مشترک پیامک ارسال می‌شود. 
 
کد مطلب: 23279
نام شما
آدرس ايميل شما


همراه دوم
feedback
والا ما عدد 1 رو فرستادیم ولی هنوز پیامک تبلیغاتی برای ما میاد. به امید روزی که دروغ از این مملکت ریشه کن بشه و مدیرانی مدبر سر کار بیاند.
مهدی
feedback
اون 89 درصد هم یا بلد نبودن یا حوصله نداشتن...
مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
دقیقا" من یکی از همون 89 درصدی هستم که دیگه فیش همراه اولم رو پرداخت نکردم تا این سرویس رو قطع کنم البته این هم حرفیه که به هیچ عنوان نمیشه روش حساب کرد فقط ببینید از 20 بهمن سال قبل که ارسال این پیامکها ممنوع شد تا این تاریخ هنوز این داستان ادامه داره اینا اینقدر که پیامک تبلیغاتی میفرستادن بعضی اوقات یادشون میرفت تا صورت حساب رو برای مشترک مسیج کنن . ماشاا... رو که نیست دروغ هم شده سرمایه این دور و زمونه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام