۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۰

گوپاگو دستگاه‌های فروش فروشگاهی را با رایانه‌های لوحی یکپارچه می‌کند

ایتنا- با نصب این نرم‌افزار، می‌توان قیمت کالای خریداری شده را از طریق گوشی موبایل پرداخت کرد.
گوپاگو دستگاه‌های فروش فروشگاهی را با رایانه‌های لوحی یکپارچه می‌کند


شرکت گوپاگو (GoPago) که از سوی شرکت جی‌پی‌مورگان‌چیس، غول عرضه کننده خدمات مالی پشتیبانی می‌شود، دستگاه‌های فروش فروشگاهی را با رایانه‌های لوحی یکپارچه کرده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به قل از وب سایت zdnet، شرکت گوپاگو دستگاهی که آن را گوپاگو لایو نامیده است، ترکیبی از رایانه لوحی تحت اندروید ایکسی بورگ موتورولا و مجهز به قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم 4G وریزون است و به یک پایه، یک میز کشوی برای ذخیره پول نقد و یک چاپگر برای رسید خرید است.

این دستگاه همچنین مجهز به نرم‌افزارهای کاربردی مبتنی بر پردازش ابری است که به کمک آن‌ها می‌توان خدمات پرداخت را به صورت رمزنگاری شده انجام داد.

براساس این گزارش، شرکت گوپاگو تصمیم گرفته است قیمتی برای این دستگاه مشخص نکند و در عوض، قیمت آن را براساس نوع و میزان کاربری کسب‌وکارهای کاربر دریافت کند. 

طرح گوپاگو برای دریافت قیمت این دستگاه به این صورت است که هرگاه خریدی با این دستگاه پردازش می‌شود، حدود ۲.۸۵ درصد از مبلغ تراکنش را به عنوان دستمزد برای خود بردارد.

این دستگاه تاکنون توسط ۶۰۰ نفر از فروشندگان در منطقه سان‌فرانسیسکوی آمریکا آزمایش شده است.

گوپاگو می‌کوشد دستگاه ابداعی خود را وارد فروشگاه‌هایی کند که درآمد آنها در سال کمتر از یک میلیون دلار است.

لی روکو، مدیر عامل گوپاگو گفته است این دستگاه تا اواسط ماه آگوست در سراسر آمریکا در دسترس خواهد بود. 

کاربران دستگاه گوپاگو لایو می‌توانند داده‌های مربوط به تراکنش‌های انجام شده را در قالب فایل‌های اکسل ذخیره و پردازش کنند.

این دستگاه دارای یک رابط کاربری ویژه است که کاربران به کمک آن می‌توانند داده‌های خود را وارد دیگر نرم‌افزارهای مالی کنند.

یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز بر روی این دستگاه فروش نصب شده است که کسب‌وکارهای کاربر با استفاده از آن می‌توانند اطلاعات مشتریان خود را گردآوری کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز این دستگاه، این است که نرم‌افزاری بر روی آن نصب شده است که به خریداران و مشتریان فروشگاه‌ها اجازه می‌دهد قیمت کالاهای خریداری شده را از طریق گوشی‌های همراه‌شان بپردازند.
 
کد مطلب: 23238
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام