کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خانواده برگزار می‌شود

سايت خبری ايتنا , 21 مرداد 1391 ساعت 12:41

ایتنا - این جشنواره توسط وزارت ارشاد و با رویکرد فرهنگ‌سازی برای بهره‌مندی خانواده‌های ایرانی از فناوری‌های نوین دیجیتالی برگزار می‌شود.




مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اولین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خانواده را برگزار می‌کند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی این جشنواره، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه‌های مختلف دیجیتالی با محوریت خانواده فعالیت می‌کنند می‌توانند در این جشنواره مشارکت کنند.

این جشنواره در ۷ بخش رقابتی "نرم‌افزار، بازی، تلفن همراه، وبلاگ و صفحات، پایگاه‌های اینترنتی، هنرهای دیجیتال و ایده‌های دیجیتال" برگزار می‌شود و برگزیدگان هر بخش، ضمن دریافت تندیس وجوایز ارزنده، از حمایت‌های قانونی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره‌مند خواهند شد.

از این رو، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از همه تولیدکنندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای و تلفن همراه، بازی، وبلاگ نویسان، صاحبان پایگاه‌های اینترنتی، هنرمندان از جمله کاریکاتوریست‌ها و همه کسانی که ایده‌هایی دیجیتال برای اجرا با موضوع خانواده دارند دعوت می‌کند در این جشنواره شرکت کنند.

اطلاعیه‌ها، مقررات، زمان‌بندی و فرم ثبت نام این جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی khanevadeirani.ir موجود است.

گفتنی است برای ایجاد مشارکت حداکثری در این حرکت ملی ، مسابقات عمومی نیز با موضوع خانواده و رایانه در سطح عمومی برگزار می‌شود.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال خانواده، یکی از جشنواره‌های موضوعی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با رویکرد فرهنگ‌سازی برای بهره‌مندی خانواده‌های ایرانی از فناوری‌های نوین دیجیتالی برگزار می‌شود.
 


کد مطلب: 23210

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23210/اولین-جشنواره-رسانه-های-دیجیتال-خانواده-برگزار-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir