۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۹

بهسازی روش‌های مدیریت، کنترل و پشتیبانی شبکه‌های سازمانی

ایتنا - فرایندهای قابل اجرا توسط این برنامه نیز می‌توانند بدون محدودیت و از دوردست(در هر زمان و از هر کجای جهان) اجرا شوند.


با تولید و معرفی یک فناوری عملیاتی جدید، روش‌های مدیریت، کنترل و نیز پشتیبانی شبکه‌های سازمانی با تحول اساسی روبرو خواهند شد.

این فناوری جدید که در قالب یک برنامه مبتنی بر اینترنت به مدیران شبکه معرفی شده، در واقع یک سامانه مدیریتی یکپارچه و صددرصد متمرکز است که قادر به کنترل تمام تجهیزات و رایانه‌های سازمانی، در تمام قسمت‌های شبکه می‌باشد.


به گزارش ایتنا بر اساس اعلام شرکت امنیتی Panda Security، ارائه دهنده این راهکار پیشرفته مدیریتی، از این پس مدیران شبکه‌های رایانه‌ای و حتی مدیران اجرایی سازمان‌ها می‌توانند در ساده‌ترین، سریع‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین حالت ممکن بر نحوه مدیریت، کنترل و پشتیبانی تجهیزات شبکه، اشراف کامل داشته باشند.

نسل جدید راهکارهای مدیریت و کنترل شبکه با عنوان Cloud Systems Management، تماماً بر روی اینترنت و بر روی سرورهای غول پیکر شرکت پاندا میزبانی می‌شوند و ارتباط آن با شبکه‌های تحت پوشش نیز بر روی پروتکل‌های امن و رمزگذای شده مانند SSL و HTTPS صورت می‌پذیرد.

فرایندهای قابل اجرا توسط این برنامه نیز می‌توانند بدون محدودیت و از دوردست(در هر زمان و از هر کجای جهان) اجرا شوند.
همچنین برای نصب و استفاده از آن هیچ نیازی به کوچک‌ترین ارتقای نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری در شبکه وجود ندارد.

نرم‌افزار Panda Cloud System Management، بر حسب نوع سرور و و ایستگاه‌های کاری تحت پوشش خود، می‌تواند بر روی تمام انواع سیستم‌های عامل Windows و Mac OS X و در آینده‌های نزدیک بر روی سیستم‌های عامل Android، iOS و سیستم‌های عامل مورد استفاده در تلفن‌های هوشمند Blackberry نیز نصب شود.

بنا بر ادعای شرکت امنیتی پاندا، برنامه Cloud Systems Management جدیدترین روش مدیریت و کنترل شبکه‌های سازمانی است که از فضای اینترنت به عنوان یک بستر ایده‌آل برای افزایش سرعت، دقت و جامعیت عملکرد خود سود می‌بردو می‌تواند تمام فعالیت‌های خطرناک، غیرایمن و غیرسازمانی کارکنان را شناسایی و کنترل کند.
 
کد مطلب: 23169
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام