۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۹

اوراکل نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری خود را از راهکارهای رقبا متمایز می‌کند

ایتنا- مزیت نرم‌افزارهای اوراکل، در این است که طیف وسیعی از قابلیت‌های کسب‌وکار را شامل می‌شود.
اوراکل نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری خود را از راهکارهای رقبا متمایز می‌کند


شرکت اوراکل اظهار امیدواری کرده است بتواند نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را از سایر راهکارهای مشابه که توسط رقبایی مثل سیلزفورس تولید می‌شود، متمایز کند.

اوراکل برای این هدف مجموعه‌ای از قابلیت‌ها را به این نرم‌افزار‌ها افزوده که بیشتر مناسب کسب‌وکارهای صنعتی است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت computerworld، شرکت اوراکل مجموعه نرم‌افزاری جدیدی از راهکار مدیریت ارتباط با مشتری را روانه بازار کرده که در آنها قابلیت‌هایی ویژه کسب و کارهای مربوط به علوم زیستی، خدمات مالی، بیمه و شرکت‌های خودروسازی لحاظ شده‌است. این مجموعه نرم‌افزاری On Demand Release 20 نام دارد.

آنتونی لی، معاون ارشد بخش راهبرد نرم‌افزارهای پردازش ابری شرکت اوراکل درباره این مجموعه گفته است: در این مجموعه، قابلیت‌های مربوط به برنامه‌ریزی حسابداری، ارزیابی، الگویابی رفتار مشتریان، عملیات بازاریابی و مدیریت مشتریان ارتقا داده شده است.

شرکت اوراکل برای این مجموعه نرم‌افزاری نیازهای ویژه هر صنعت را پیش‌بینی کرده و کسب و کارهای کاربر به هنگام انجام فرایند پیکربندی نرم‌افزار می‌توانند از ابزار خاص کسب و کار خود بهره گیرند.
کاربران برای استفاده از قابلیت‌ها و ابزارهای ویژه باید با مراجعه به کنسول مدیریتی نرم‌افزار آن‌ها را فعال کنند.

تمرکز ویژه اوراکل بر صنایع مختلف باعث می‌شود تا نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت در مقایسه با نرم‌افزارهای شرکت رقیب، سیلزفورس دات کام مزیت رقابتی بیشتری داشته باشد.

نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سیلزفورس همه این قابلیت‌ها را در خود ندارد و مشتریان برای استفاده از ابزار‌ها و قابلیت‌های ویژه کسب و کار خود باید از محصولات طرف ثالث استفاده کنند.

شرکت اوراکل به تازگی یک مجموعه نرم‌افزاری جدید از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری راه اندازی کرده‌است که به Fusion CRM مشهور است.

هر چند با وجود این مجموعه نرم‌افزاری نیاز چندانی به مجموعه 20 On Demand اوراکل نیست، اما لی علت عرضه این مجموعه نرم‌افزاری را تعهد اوراکل به مشتریان این مجموعه نرم‌افزاری دانسته و گفته به‌زودی نسخه ۲۱ این نرم‌افزار‌ها را نیز وارد بازار خواهد کرد.
کد مطلب: 23087
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام