۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۵

SCX3405FH سامسونگ، دستیار مطمئن شما!

ایتنا- این پرینتر با ظاهر مدرن، علاوه بر اسکن و کپی، امکان دریافت و ارسال فکس،برقراری تماس تلفنی در عین صرفه‌جویی در مصرف تونر را به کاربران می‌دهد.
SCX3405FH  سامسونگ، دستیار مطمئن شما!


با توجه به رشد روز افزون استفاده از چاپگرهای لیزری در بین کاربران خانگی/ شرکت‌های کوچک و جایگزینی آن با گروه چاپگرهای جوهرافشان که هزینه‌بری بالا، سرعت کم و کیفیت پایین چاپ داشتند، نیاز به دستگاهی کوچک، سریع و مقرون بصرفه که بتواند در ضمن عملیات چاپ سایر عملیات اداری همچون کپی/ اسکن/ فکس و حتی پاسخگویی تلفنی برای کاربران را نیز انجام دهد در بازار مصرف کنندگان خانگی/ شرکت‌های کوچک به‌وضوح مشاهده می‌شد.


به گزارش ایتنا در این راستا، شرکت سامسونگ الکترونیکس که همواره به‌عنوان پیشرو در تولید چاپگرهای لیزری در جهان مطرح می‌باشد، اقدام به عرضه مدلی جدید با طراحی مدرن برای گروه کاربران خانگی/ شرکت‌های کوچک با نام  SCX3405FH نموده است که نه تنها یک لیزر پرینتر سریع می‌باشد بلکه امکان اسکن اسناد و تصاویر، کپی اسناد و مدارک و همچنین امکان ارسال و دریافت فکس را برای کاربران فراهم نموده است.
همچنین این دستگاه با در اختیار قراردادن یک گوشی تلفن (نصب شده برروی بدنه دستگاه)، امکان برقرای تماس تلفنی یا پاسخگویی تلفنی را نیز مهیا نموده است.

کوچکی، رنگ روشن و زیبا، شکل ظاهری مناسب که همگی به واسطه طراحی مدرن و پیشرفته این دستگاه می‌باشد، علاوه بر آنکه کمترین فضای ممکن را برروی میز کار اشغال می‌نماید، بلکه به زیبایی محیط کار افزوده و بعنوان بخشی از دکوراسیون محیط کار لحاظ می‌گردد.
سرعت بالای چاپ ۲۰ برگ در دقیقه و دقت تصویر ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ نقطه که به‌واسطه پردازشگر قدرتمند 433Mhz آن می‌باشد نشان می‌دهد اگرچه این دستگاه ویژه کاربران خانگی‌/ شرکت‌های کوچک طراحی شده ولی از لحاظ فنی نیز در سطح بالایی قرار دارد.


وجود کلید ECO برروی این دستگاه که امکان صرفه‌جویی درمصرف تونر و انرژی برق تا میزان ۵۰% را مهیا کرده، منجر به معرفی این دستگاه به عنوان دستگاهی حامی محیط زیست و مقرون به‌صرفه شده است.
از سوی دیگر وجود ۶۴ مگابایت حافظه در داخل این دستگاه، امکان اسکن تصاویر با کیفیت بالا، کپی سریع اسناد و مدارک و همچنین چاپ بدون توقف اسناد و مدارک حجیم را مهیا ساخته است.

قابلیت ID COPY موجود برروی این دستگاه، امکان چاپ دو سمت کارت‌های شناسایی، همچون کارت ملی/ پاسپورت/ شناسنامه کاربران رو برروی یک سمت کاغذ انجام می‌دهد.
این مهم با استفاده از کلید ID COPY موجود برروی پانل دستگاه به آسانی انجام می شود.

در بخش فاکس این دستگاه، بهره‌مندی از فاکس 33.6 Kbps، امکان ارسال و دریافت سریع فاکس را مهیا نموده است.
وجود ۷ مگابایت حافظه برروی این بخش بصورت مجزا، قابلیت ذخیره ۵۰۰ برگ فاکس در حافظه را در صورت عدم وجود کاغذ میسر نموده است.

از قابلیت‌های منحصر به‌فرد دستگاه SCX3405FH که به موجب طراحی پیشرفته آن خلق شده است، می‌توان به وجود صفحه شماره‌گیر و پانل کنترل تاشوی آن اشاره نمود که امکان دسترسی و کنترل هر چه آسان‌تر را برای کاربرانی که پشت میز کار نشسته‌اند، فراهم می‌آورد.
همچنین وجودگوشی تلفن برروی این دستگاه، امکان برقراری تماس تلفنی برای کاربران را نیز مهیا نموده تا نیازی به وجود گوشی اضافی تلفن در کنار این دستگاه نباشد.

در انتها، همان‌گونه که سامسونگ اشاره نموده است، SCX3405FH را می‌توان دستیاری مطمئن برای عملیات اداری شما در محیط خانه و یا شرکت دانست که کمترین فضای ممکن/ کمترین صدای مزاحم را برای شما ایجاد می‌نماید!
کد مطلب: 22840
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام