۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰

اطلاعيه مبین‌نت در باره اختلال و قطعي اينترنت

ایتنا - ممكن است چند ساعت در شبانه‌روز دسترسي کاربران به اينترنت با اختلال مواجه شود و اين موضوع تا انتهاي هفته به طول بينجامد.


امكان دسترسي مشتركين وايمكس مبين‌نت به اينترنت به دليل توسعه‌ زيرساخت‌هاي شبكه، در طول هفته جاري با مشكل روبرو خواهد شد.

به گزارش ایتنا از روابط عمومي شركت ارتباطات مبين‌نت، به منظور توسعه‌ جغرافيايي و افزايش قابليت‌هاي زيرساختي شبكه‌ وايمكس مبين‌نت در سطح كشور، ممكن است چند ساعت در شبانه‌روز دسترسي آنها به اينترنت با اختلال مواجه شود و اين موضوع تا انتهاي هفته به طول بينجامد.

در ادامه اين اطلاعيه تاكيد شده كه به‌طور حتم افزايش كيفيت ارائه‌ خدمات و رضايتمندي مشتركين كه از مهم‌ترین دغدغه‌هاي شركت ارتباطات مبين‌نت به شمار مي‌رود، نيازمند ارتقاي توانمندي زيرساخت و توسعه‌‌ شبكه است. بنابراين علي‌رغم ميل ما، قطعي اينترنت در ساعاتي از شبانه‌روز در اين هفته غيرقابل اجتناب خواهد بود.

روابط عمومي شركت ارتباطات مبين‌نت، پيشاپيش بابت بروز اين مشكل از تمامي مشتركين عزيز عذرخواهي كرده و اطمينان داد كه پس از بازگشت شبكه به حالت عادي، با افزايش مدت زمان اشتراك آنها، اين خسران را به نحوي شايسته جبران كند.
 
 
کد مطلب: 22574
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
بابا اين ايرانسل ما هم مدتي كلأ قطع شده اما كسي رسيدگي نمي كنه
از صالح آباد همدان
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام