۰
plusresetminus
شنبه ۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۰

پیش بینی رشد ۴.۵ درصدی راهکارهای کسب و کار در سال ۲۰۱۲

ایتنا- فناوری پردازش ابری و فروش نرم‌افزار‌ها در قالب خدمات (نرم‌افزار به مثابه خدمات) یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر رونق بازار فروشندگان راهکارهای کسب و کار افزوده است.
پیش بینی رشد ۴.۵ درصدی راهکارهای کسب و کار در سال ۲۰۱۲


آخرین برآوردهای شرکت پژوهشی گارتنر نشان می‌دهد بازار جهانی راهکارهای کسب و کار در سال جاری با رشد قابل توجهی به حرکت خود ادامه خواهد داد. 

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، گارتنر پیش‌بینی کرده است درآمد حاصل از فروش راهکارهای کسب و کار در سال جاری میلادی با ۴.۵ درصد افزایش به ۱۲۰.۴ میلیارد دلار برسد.

به گزارش وب سایت eweek، شرکت گارتنر اعلام کرده است راهکارهایی از قبیل هوشمندی تجاری، مدیریت ارتباط با مشتری، ایجاد محتواهای دیجیتالی، مدیریت منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تامین و... پرسود‌ترین بخش‌های این بازار جهانی را تشکیل خواهند داد.

گارتنر راهکارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) را بزرگ‌ترین بخش بازار راهکارهای کسب و کار دانسته و پیش‌بینی کرده است که درآمدهای جهانی حاصل از فروش این راهکار‌ها در سال جاری میلادی به ۲۴.۹ میلیارد دلار خواهد رسید.

نرم‌افزارهای اداری که دارای یک بازار ۱۶.۵ میلیارد دلاری خواهند بود، نیز جایگاه دوم این بازار را به خود اختصاص داده‌اند. 

گارتنر همچنین پیش‌بینی کرده است بازار نرم‌افزارهای هوشمندی تجاری به ۱۳ میلیارد دلار خواهد رسید و بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری از ۱۳ میلیارد دلار فرا‌تر خواهد رفت.

بر اساس این برآورد‌ها، فناوری پردازش ابری و فروش نرم‌افزار‌ها در قالب خدمات (نرم‌افزار به مثابه خدمات) یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر رونق بازار فروشندگان راهکارهای کسب و کار افزوده است. 

این فناوری‌ها به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر اجازه می‌دهد قبل از خرید یک راهکار آن را به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار دهند و در صورت نیاز راهکارهای قدیمی‌تر خود را به آسانی به روز کنند.
 
کد مطلب: 22568
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام