کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی از جدیدترین هدست جبرا

راحتی بیشتر کاربران

سايت خبری ايتنا , 31 خرداد 1391 ساعت 15:39

ایتنا - همزمان با نمایشگاه کامپیومکس، شرکت نامداران ارتباطات همراه جدیدترین هدست اداری جبرا را رونمایی کرد.




همزمان با نمایشگاه کامپیومکس، شرکت نامداران ارتباطات همراه جدیدترین هدست اداری جبرا را رونمایی کرد.

این محصول، هدست باسیم مدل Jabra UC VOICE 250، است که به تازگی هم به بازارهای بین‌المللی عرضه شده و با برخورداری از درگاه اتصال USB ضمن مناسب بودن جهت مراکز تماس، قابلیت استفاده در ارتباطات یکپارچه UC را داشته و همچنین برای کار کردن با نرم‌افزارهای موجود از جمله Microsoft Office Communicator و Microsoft Lync بهینه‌سازی شده است.

مرتضی رحمانی، قائم مقام اجرایی شرکت نامداران در گفت‌وگو با ایتنا ضمن معرفی ویژگی‌های این محصول، راحتی استفاده برای کاربران مراکز تماس در ایران را مزیت اصلی این مدل دانست.

به گفته رحمانی، این محصول که روی یک گوش کاربر قرار می‌گیرد، کاربرد آسان‌تری نسبت به محصولات مدل هدبند، خصوصاً برای کاربران خانم دارد و اپراتور بدون هیچ مشکلی به راحتی می‌تواند پخش کننده هدست را که به صورت ژله‌ای است، در داخل گوش خود قرار دهد.

همانگونه که از ظاهر این محصول مشخص است، میکروفن این هدست کمی بلندتر از نمونه های دیگر است و مزیت آن انتقال بهتر صدا است.
به گفته رحمانی میکروفن این هدست قابلیت کاهش موثر سر و صدای محیط را داشته و برای افزایش وضوح تماس و محافظت از شنوایی از تکنولوژی Peak Stop استفاده می‌نماید.

گفتنی است جبرا یک برند دانمارکی بوده و شرکت نامداران ارتباطات همراه نماینده انحصاری محصولات جبرا در ایران میباشد.

درباره جبرا
شرکت دانمارکی GNNETCOM با بیش از ۱۳۰ سال سابقه به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده هدست در جهان شناخته می‌شود.
این شرکت از سال ۲۰۰۷ میلادی با ادغام با Jabra گامی فراتر بر داشته و دامنه فعالیت خود را از محصولات بی‌سیم ارتباطی به محصولات چند رسانه (مالتی مدیا) نیز گسترش داده است.

محصولات جبرا در دو طیف هدست‌های اداری و هدست‌های موبایلی تولید می‌شوند. هدست‌های اداری باسیم با قابلیت اتصال به انواع تلفن‌های رومیزی و نرم‌افزاری بیشتر در مراکز تماس یا (Contact Center) کاربرد دارند و هدست‌های اداری بی‌سیم عموماً برای کاربرانی مفید است که ضمن داشتن جابجایی زیاد در محل کار، نمی‌خواهند تماس‌های خود را از دست بدهند.

گفتنی است محصولات جدید جبرا، ضمن پشتیبانی سیستم ارتباطات یکپارچه(UC) ، امکان اتصال چندین نوع ارتباط از جمله تلفن ثابت، تلفن موبایل و تلفن‌های اینترنتی را از طریق تنها یک هدست و به صورت بی‌سیم به کاربر می‌دهد.

درباره شرکت نامداران
شرکت نامداران ارتباطات همراه با هدف انتقال سریع آخرین دستاوردهای صنعت تلفن همراه و قرار دادن این محصولات در اختیار ایرانیان از سال ۸۶ ، توجه خاصی نیز به تکنولوژی لوازم جانبی تلفن همراه مبذول داشته که در این بخش انواع هدست‌های بلوتوث از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و شرکت نامداران ارتباطات بزرگ‌ترین توزیع کننده هدست و هدفون در ایران بشمار می‌آید و کلیه محصولات آن از یک سال گارانتی تعویض برخوردارند.
 


کد مطلب: 22558

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/22558/راحتی-بیشتر-کاربران

ايتنا
  https://www.itna.ir