۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۱

گوگل روزانه ۹۵۰۰ وب سایت حاوی بدافزار را شناسایی می‌کند

ایتنا- گوگل دریافته است که وب سایت‌هایی که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنند، بیش از سایر پایگاه‌های اینترنتی هدف حمله بدافزار‌ها قرار می‌گیرند.
گوگل روزانه ۹۵۰۰ وب سایت حاوی بدافزار را شناسایی می‌کند


شرکت گوگل روزانه ۹۵۰۰ وب سایت حاوی بدافزار را شناسایی می‌کند. 


به گزارش ایتنا از همکاران‌سیستم، یکی از اعضای تیم امنیتی شرکت گوگل ضمن اعلام این خبر در وبلاگ خود نوشته است گوگل روزانه میلیون‌ها پیام هشدارآمیز در مورد این بدافزار‌ها را برای کاربران خود می‌فرستد.

به گزارش وب سایت pcmag، نیلز پرووس که یکی از اعضای تیم امنیتی گوگل است در وبلاگ شخصی خود نوشته است بخش زیادی از این وب سایت‌ها ناآگاهانه به بدافزار‌ها آلوده شده و تعدادی هم عامدانه به انتشار بدافزار می‌پردازند.

وی تکنیک‌های شرکت گوگل برای شناسایی و مقابله با این بدافزار‌ها را بسیار دقیق خوانده است.
بر اساس این گزارش شرکت گوگل روزانه ۱۲ تا ۱۴ میلیون پیام هشدارآمیز را به هنگام نمایش نتایج جست‌و‌جو گر خود منتشر می‌کند. 

این شرکت همچنین روزانه ۳۰۰ هزار پیام هشدار آمیز را از طریق مرورگر کروم برای کاربرانی که مشغول انجام عملیات دانلود هستند، ارسال می‌کند.
وی همچنین اعلام کرده است که گوگل روزانه ۶۰۰ میلیون کاربر مرورگرهای کروم، فایرفاکس و سفری (اپل) را از نظر امنیتی پشتیبانی می‌کند. 

گوگل تلاش می‌کند با ارسال هزاران پیام هشدارآمیز در زمینه مسائل امنیتی به دارندگان و گردانندگان وب سایت‌های اینترنتی کمک کند.
پرووس گفته است مشکل بدافزار‌ها هیچ‌گاه به طور کامل قابل حل نیست، چون این تهدیدات پیوسته در تغییر و تحول هستند، اما فناوری‌ها و فرایندهای ما نیز پیوسته در حال تغییر است. 

گوگل دریافته است که وب سایت‌هایی که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنند، بیش از سایر پایگاه‌های اینترنتی هدف حمله بدافزار‌ها قرار می‌گیرند.
 
کد مطلب: 22554
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام