۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۱

فیس بوک هم خود را به بازی‌های المپیک رساند

ایتنا - با راه‌اندازی صفحه رسمی بازی‌های المپیک در شبکه اجتماعی فیس بوک مسئولان این شبکه متعهد شدند که در این صفحه از درج هرگونه آگهی خودداری کنند.
فیس بوک هم خود را به بازی‌های المپیک رساند


با راه‌اندازی صفحه رسمی بازی‌های المپیک در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، مسئولان این شبکه متعهد شدند که در این صفحه از درج هرگونه آگهی خودداری کنند.


بر اساس گزارش ایتنا از تلگراف، روز گذشته در طی مراسمی با حضور نماینده کمیته بین‌المللی بازی‌های المپیک، یکی از مدال آورندگان انگلیسی و مدیران شبکه اجتماعی فیس‌بوک از صفحه رسمی بازی‌های المپیک امسال در لندن رونمایی شد.

کریستین هرناندز مدیر بخش بازرگانی بین‌المللی فیس‌بوک در این جلسه اعلام کرد ما از درج هر نوع آگهی تبلیغاتی در صفحه مربوط به بازی‌های المپیک لندن یا صفحات مشابه آن خودداری می‌کنیم.

او در ادامه توضیح داد: همانگونه که در این بازی‌ها طبق مقررات نباید هیچ آگهی تبلیغاتی به صورت مشخص وجود داشته باشد، تمامی صفحات فیس‌بوک هم که با بازی‌های المپیک مرتبط هستند از این مقررات تبعیت خواهند کرد.

بر این اساس، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک لندن صراحتا اعلام کرده که با هر وب‌سایت یا شبکه اجتماعی که از لوگوی این بازی‌ها برای کسب درآمد استفاده کند، برخورد قانونی می‌کند.

ماه گذشته شبکه اجتماعی توییتر در پی شکایت این کمیته از یک گروه که از لوگوی بازی‌های المپیک استفاده کرده بودند، حساب کاربران آن را به حالت تعلیق درآورد.

بر اساس قوانین، تنها آن دسته از شرکت‌ها و سایت‌ها می‌توانند از لوگوی المپیک استفاده کنند که برای این کار مبلغ آن را به این کمیته پرداخت کرده باشند.
کد مطلب: 22544
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام