۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۰

نگاهی به سری 8000 تلویزیون‌های سامسونگ

ایتنا- سری 8000 تلویزیون‌های سامسونگ امکان استفاده از AllShare را به منظور اشتراک‌گذاری آسان محتوا به شما می‌دهد.
نگاهی به سری 8000 تلویزیون‌های سامسونگ


اوج فناوری و امکانات پیشرفته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اسمارت تی‌وی‌های جدید سامسونگ در سری ۸۰۰۰ پنل‌های این شرکت در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش ایتنا این سری که در کلاس ES۸۸۸۰ و در سه سایز ۴۶، ۵۵ و ۶۰ اینچ ارائه می‌شود از همان نگاه نخست با تغییرات فراوانی روبرو شده است که در بخش طراحی ظاهری می‌توان به کاهش فوق‌العاده حاشیه دورتادور صفحه‌نمایش به کمترین میزان قابل تصویر در میان تمامی رقبا و شکل متفاوت پایه نگه‌دارنده دستگاه اشاره کرد که از فرم چهار وجهی سری ۷ به شکل یک منحنی جذاب و منحصر به فرد تغییر یافته است.

ریموت کنترل تلویزیون‌های این سری نیز برخلاف نمونه‌های کلاسیک قبلی با دکمه‌های فراوان به یک نمونه ساده‌تر و در عین حال بسیار پیشرفته‌تر تغییر یافته که به یک صفحه‌ لمسی در بخش بالائی با امکان کارکرد بعنوان موس در جهت حرکت در منوهای دستگاه مجهز شده و میکروفون جای گرفته در آن نیز دستورات صوتی کاربر را به سادگی به دستگاه منتقل می‌کند.

یکی از مشخصات تصویری پیشرفته این سری تنظیم نور نقطه‌ای با دقت بسیار بالاست که در افزایش کیفیت تصویر، میزان کنتراست و رنگ نقش بزرگی ایفا می‌کند.

تنظیم نور دوربین برای بهبود ثبت جزئیات تصویر در کنار دو فیلتر ضدشبکه‌ای شدن (De-Blocking) و ضدنویز(De-Mosquito) از جمله دیگر قابلیت‌های پیشرفته تصویری این سری به حساب می‌آیند.

عملیات پردازش تصویر در این سری جدید با کمک پردازنده‌های قدرتمند دو هسته‌ای با ارتقا چشمگیر سرعت بارگذاری و اجرای برنامه‌ها صورت می‌پذیرد که در افزایش سرعت اسکن تصاویر نیز کاملا موثر است.

قابلیت تعامل هوشمند در مواردی همچون تشخیص چهره، کنترل حرکتی و کنترل صوتی، ارائه خدمات سه‌گانه سلامتی، کودکان و خدمات خانواده و امکان استفاده از AllShare برای اشتراک‌گذاری آسان محتوا از دیگر گزینه‌های مهم قابل ذکر در سری ۸ تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ است که در هر دو کلاس LED و پلاسما ارائه می‌شود.
 

کد مطلب: 22463
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام