۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۶

مصوبه رگولاتوري درباره تعرفه مکالمات تلفن ثابت

ایتنا - تعرفه مکالمات تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌هایی که در آنها طرح هم کد سازی انجام شده است به صورت یکنواخت در کل استان به ازای هر ١٠۵ ثانيه یک پالس تعيين می‌شود.


کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ١٣٧ خود عطف به درخواست‌های شرکت مخابرات و با عنایت به افزایش هزینه نگهداری و اجرایی و جلوگيری از زیاندهی شبکه تلفن ثابت، موضوع را بررسی و مقرراتي را تصویب کرد.

به گزارش ایتنا از ايسنا، بر اساس تصميم‌گيري كميسسون تنظيم مقررات ارتباطات، تعرفه مکالمات تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌هایی که در آنها طرح هم کدسازی انجام نشده است به ازای هر ١٢٠ ثانيه یک پالس تعيين می‌شود.

تعرفه مکالمات تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌هایی که در آنها طرح هم کد سازی انجام شده است به صورت یکنواخت در کل استان به ازای هر ١٠۵ ثانيه یک پالس تعيين می‌شود.
تاکيد می‌شود که قيمت پالس کماکان بدون تغيير برابر ۴۴.۷ ريال است.

همچنين در اين جلسه موضوع " اصول حاکم بر پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فيبر نوری" به منظور تسهيل در اجرای مصوبه را بررسی و مفاد متمم بند ١٢ مصوبه مذکور را به شرح زیر تصویب کرد: 
"مبلغ حق الامتياز صدور پروانه حداکثر ظرف سه ماه از تاریخ صدور پروانه پرداخت می‌شود و سازمان مکلف است با دریافت ضمانتنامه بانکی نسبت به صدور پروانه اقدام کند.
بدیهی است در صورت عدم پرداخت مبلغ حق الامتياز صدور پروانه در زمان مقرر، ضمانت نامه بانکی به نفع سازمان مطالبه وجه خواهد شد.
تاریخ پرداخت وجه حق الامتياز و یا مطالبه وجه ضمانت نامه، تاریخ لازم الاجرا شدن پروانه بوده و تاریخ شروع پروانه و زمان‌بندی اجرای کليه تعهدات از تاریخ مذکور مورد محاسبه قرار خواهد گرفت."
 
کد مطلب: 22409
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام