۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
در پي درز اطلاعات سايت‌ها و پايگاه‌هاي اينترنتي

رئيس مركز رسانه‌هاي ديجيتال: قبول داريم كه سهل‌انگاري شده است

ایتنا - اما اين‌ را قبول داريم كه سهل‌انگاري شده است و درصورت لزوم از كليه كاربران اين سايت عذر‌خواهي خواهيم كرد.


رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال درباره درز اطلاعات سايت‌ها و پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني ثبت شده برروي سايت ساماندهي تاكيد كرد: هنوز براي ما كاملا مشخص نشده كه اين موضوع از طريق همكاران ما رخ داده، اما اين‌ را قبول داريم كه سهل‌انگاري شده است و درصورت لزوم از كليه كاربران اين سايت عذر‌خواهي خواهيم كرد.

به گزارش ایتنا از ايسنا، حسن عليزاده - رئيس مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال - اظهار كرد: تا اواخر سال گذشته سايت ساماندهي در اختيار ما نبود و در بخش ديگري از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مديريت مي‌شد. ما از ابتداي سال متولي اين سايت شديم و اكنون با وجود اشكالات، درصدد تشكيل نهادهاي اتحاديه‌محور هستيم.

وي افزود: در زمان لزوم اقدامات حقوقي در اين باره انجام مي‌شود؛ تعداد كاربران زياد بوده و اكنون دسترسي كاربران تا اندازه‌اي را محدود كرديم و اين تعداد درحال بررسي هستند.

عليزاده تاكيد كرد: يكي از اقدامات انجام شده در اين باره تعويض مسئول واحد رصد سايت‌ها بود كه در هفته گذشته انجام شد كه در حال حاضر حدود سه نفر مسئول اين كار هستند. درصدديم پيش‌بيني‌هاي انجام شده را به ثمر برسانيم چرا كه اعتماد بخش خصوصي كه در فضاي مجازي كار مي‌كنند، بايد به ما بيشتر شود و از آنها دعوت مي‌كنيم تا با هماهنگي‌هاي لازم حرف‌هايشان را بشنويم.
کد مطلب: 22260
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام