۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۸

44 درصد کاربران فیس‌بوک برروی تبلیغات کلیک نمی‌کنند

ایتنا - از دیگر نتایج این نظرسنجی این بود که شرکت‌کنندگان فیس‌بوک را سومین وب‌سایت محبوب خود پس از گوگل و یوتیوب معرفی کردند.


در آستانه عرضه سهام فیس‌بوک در بورس، نتایج یک بررسی چالش جدیدی برای بخش تبلیغات این شرکت به وجود آورد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، موسسه گرین لایت در تازه‌ترین بررسی خود به این نتیجه رسید که ۴۴ درصد از کاربران فیس‌بوک به هیچ عنوان برروی تبلیغات این شبکه اجتماعی کلیک نمی‌کنند.

بر این اساس، اين تعداد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که هرگز بر روی تبلیغات کنار صفحه‌های فیس‌بوک کلیک نمی‌کنند.

در همین حال ۳۰ درصد از شرکت‌کنندگان عنوان کرده‌اند که در خصوص اطلاعات شخصی خود به هیچ‌عنوان به فیس‌بوک اعتماد ندارند.

اما از دیگر نتایج این نظرسنجی این بود که شرکت‌کنندگان فیس‌بوک را سومین وب‌سایت محبوب خود پس از گوگل و یوتیوب معرفی کردند.

همچنین ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که از فیس‌بوک برای اشتراک‌گذاری تصاویر، ارتباطات اجتماعی و ارتباط با دوستان و اعضای فامیل خود استفاده می‌کنند.
 
کد مطلب: 22242
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام