۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۱

آیفون‌های آینده تا می‌شوند

ایتنا - اپل از بزرگ‌ترین مشتریان سامسونگ در زمینه نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED محسوب می‌شود.
آیفون‌های آینده تا می‌شوند



اگر گزارش منتشر شده توسط روزنامه The Korea Times در مورد توضیحات مربوط به گفته‌های یکی از نمایندگان سامسونگ محقق شود، طی چند سال آینده مدلی از گوشی هوشمند آیفون را در اختیار خواهیم داشت که می‌توان آن را خم کرد.


به گزارش سايت الكترونيستا، شرکت سامسونگ به تازگی در مورد نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED خود در اندازه‌های مختلف توضیح داده است و تحلیلگران بر این باورند که میزان درخواست‌های اعلام شده برای تولید این محصول نشان از تمایل اپل برای استفاده از این نمایشگرها در نسل آتی محصولات خود دارد.

"وون اوه-هیون" معاون سامسونگ خاطرنشان کرده که این شرکت با درخواست بسیار زیاد شرکت‌های الکترونیکی برای خرید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED مواجه شده است.

او گفت که سامسونگ نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED را به صورت انبوه تولید می‌کند و پیش‌بینی شده است که تا پایان سال جاری میلادی یک میلیون دستگاه از آنها عرضه شود.

در حالی که بسیاری از شرکای سامسونگ در کنار تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی مشغول سرمایه‌گذاری در این زمینه هستند، اپل از بزرگ‌ترین مشتریان سامسونگ در این زمینه محسوب می‌شود.

کارشناسان بر این باورند که اگر سامسونگ با درخواست بالای اپل برای خرید این نمایشگرهای انعطاف‌پذیر مواجه شود، در آینده می‌توانیم شاهد تولید آیفون‌های انعطاف‌پذیر باشیم.
 
کد مطلب: 22196
نام شما
آدرس ايميل شما


yasser
feedback
سلام من یاسر هستم ومطالب خوبی در سایت شما دیدم .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام