۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۲

پیشی گرفتن iOS ‌از اندروید در بازار کسب‌وکارها

ایتنا- تحلیل‌گران معتقدند افزایش کاربران آیپد و اپل ممکن است یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش سهم اپل از این بازار باشد.


نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد در بازار کسب‌و‌کارها و مشاغل تجاری، ابزارهای تحت سیستم‌عامل iOS اپل در حال پیشی گرفتن از فناوری‌های همراه اندرویدی است.
به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، این تحقیق که توسط زیرشاخه پژوهشی شرکت Zscaler انجام شده نشان می‌دهد که این روند در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ تشدید شده است.

به گزارش وب سایت pcworld، نتایج این پژوهش حاکی از این است که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ تراکنش‌های صورت گرفته در محیط ابزار تحت iOS اپل بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است. در همین دوره زمانی سهم سیستم عامل اندروید از این تراکنش‌ها ۳۷ درصد کاهش یافته است.

این پژوهش نشان می‌دهد که تا دسامبر سال ۲۰۱۱ دو سیستم عامل اندروید گوگل و iOS اپل در مجموع حدود ۴۷ درصد از کل تراکنش‌های صورت گرفته در این بازار را از آن خود کرده بودند. در این پژوهش تراکنش به معنای دریافت یک فایل از یک وب سرور تعریف شده است.

شرکت Zscaler در این پژوهش دریافته است که سهم فناوری‌های همراه بلک‌بری در این بازار از ۱۸ درصد در ژانویه سال جاری به ۱۵ درصد در پایان مارس کاهش یافته است. تحلیل‌گران معتقدند افزایش کاربران آیپد و اپل ممکن است یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش سهم اپل از این بازار باشد.

براساس این یافته‌ها، سهم فیس‌بوک از این بازار از ۵۲.۴ درصد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۱ به ۴۱.۰۷ درصد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ کاهش یافته است. این یافته‌ها همچنین حاکی از این است که نسبت سازمان و شرکت‌هایی که دسترسی کاربرانشان به شبکه‌های اجتماعی را قطع کرده‌اند، از ۲.۴۶ درصد در ژانویه سال جاری به ۳.۹۹ درصد در ماه مارس افزایش یافته است.
این در حالی است که تراکنش‌های صورت گرفته در محیط شبکه توئیتر در این مدت از ۶.۳۹ درصد به ۷.۴۴ درصد افزایش یافته است.
کد مطلب: 22151
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام