۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۳

یکی از شرکت‌های PAP در آستانه تعطیلی

ایتنا - نکته مهم در این میان، سرنوشت کاربرانی است که تاکنون از خدمات این شرکت استفاده کرده‌اند.



همزمان با افزایش تقاضای اینترنت پرسرعت از سوی کاربران در جهان و از جمله در ایران، یکی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس ADSL در کشورمان در حال توقف فعالیت‌های خود است.


به گزارش ایتنا، یکی از دارندگان مجوز PAP از سازمان تنظیم مقررات، با وجود مشکلات در گسترش فعالیت‌های خود، نتوانسته شرایط لازم برای ادامه کار و افزایش سهم خود در بازار اینترنت پرسرعت را مهیا کند، و همین موضوع مانع تداوم حیات آن به عنوان یکی از شرکت‌های فعال PAP شده است.

شرکت «لایزر» که مدتی پیش علاوه بر حضور در عرصه ارائه سرویس ADSL، در زمینه ارائه سرویس وایمکس نیز فعالیت می‌کرد، با ورود بازیگران جدید به این عرصه و بدنبال مواجهه با لزوم پرداخت مبلغ سنگینی به رگولاتوری، با مشکلاتی مواجه شد و سرانجام با واگذاری آن، تنها به ارائه ADSL می‌پرداخت.

اما اکنون شرکت لایز در حال پایان بخشیدن به خدمات خود در زمینه ADSL بوده و عملا از این حوزه خارج خواهد شد.

نکته مهم در این میان، سرنوشت کاربرانی است که تاکنون از خدمات این شرکت استفاده کرده‌اند، که شرایط جدید، ممکن است با عدم سرویس‌دهی و پشتیبانی مناسب، سردرگمی آنها را موجب گردد.
با وجود آنکه آمار دقیقی از تعداد مشترکان این شرکت در دست نیست، اما تصمیم شرکت لایزر بدون تردید مشکلاتی را برای آنها ایجاد خواهد نمود.

هر چند انتقاداتی از وضعیت فعلی کاربران لایزر ابراز می‌گردد، اما یکی از مدیران این شرکت در گفت‌وگو با ایتنا، اعلام کرده که مدیریت این شرکت تلاش خود را برای انتقال کاربران به یک سرویس‌دهنده مناسب دیگر به نحوی که کمترین مشکل و حاشیه برای کاربران ایجاد گردد، به کار بسته است.

به گفته وی، با هماهنگی با دو شرکت «آسیاتک» و «فن‌آوا» کاربران لایزر بتدریج به این شرکت‌ها منتقل می‌گردند، و تاکنون بیش از 80 درصد انتقال کاربران به خوبی انجام گرفته است.

به گزارش ایتنا جهت سپری کردن صحیح دوره انتقال و جلوگیری از ضرر و زیان به مشترکین، وجود نظارت دستگاه‌های مربوط و به ویژه رگولاتوری در این میان ضروری است.
 

کد مطلب: 22067
نام شما
آدرس ايميل شما


روح شاد
feedback
اتفاقا نکته ای که اصلا اهمیت نداره همان "سرنوشت کاربرانی است که تاکنون از خدمات این شرکت استفاده کرده‌اند."

تو این مملکت غیر از اینه؟!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام