۲
۰
plusresetminus
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۱
سازمان تنظیم مقررات رادیویی در حال بررسی؛

كم‌فروشي و پرداخت خسارت از طرف شركت ارتباطات زيرساخت

ایتنا- رضوانی:اپراتورها همچنين موظفند علاوه بر تقويت بحث رسيدگي به شکايت‌ها، با بالا بردن توان خود در حوزه پاسخگويي به مشترکان، شکايت‌هاي احتمالي را به حداقل برسانند.


معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تاكيد كرد: موضوع مربوط به كم‌فروشي و پرداخت خسارت از طرف شركت ارتباطات زيرساخت به شركت‌هاي اينترنتي و بخش‌هايي از آن را استان به استان بررسي مي‌كنيم تا موضوع به تفكيك مشخص شود.

به گزارش ایتنا حسن رضواني در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: آنچه تاكنون با آن برخورد كرديم، كم‌فروشي و كاهش سرعت اينترنت است.

وي درباره مدت زمان بررسي شكايت از طرف اپراتور‌ها يا رگولاتوري و با بيان اينكه اين موضوع به نوع تخلف‌ بستگي دارد، ابراز كرد: در بعضي مواقع موضوعات به سرعت حل شده و نيازي به بررسي زياد ندارند اما برخي مباحث مستلزم پي‌گيري و بررسي بسيار است.

رضواني ادامه داد: مردم بايد شکايت خود درباره سرويس‌ها را به اپراتورها ارائه كنند و اپراتورها موظفند در کوتاه‌ترين زمان ممکن به آنها پاسخ بدهند، اپراتورها بر اساس مفاد پروانه خود موظفند ساز و کاري را به منظور پاسخگويي به شکايات مطرح شده از سوي مشترکان فراهم کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات ارتباطات گفت: اپراتورها همچنين موظفند علاوه بر تقويت بحث رسيدگي به شکايت‌ها، با بالا بردن توان خود در حوزه پاسخگويي به مشترکان، شکايت‌هاي احتمالي را به حداقل برسانند.

وي پيش از اين با اشاره به نحوه رسيدگي به شکايات در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفته بود: مشترکان مي‌توانند شکايت‌هاي خود را درباره نحوه فعاليت اپراتورها به‌صورت حضوري و غيرحضوري به اين سازمان ارائه کنند.
 
کد مطلب: 21969
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر
feedback
چرا رگولاتوری یه سامانه شکایات مردمی ایجاد نمیکنه . حتی یه آدرس ایمیل هم اعلام نمیکنن تا مستقیما نظر کاربران در کسور را دریافت کنند . ده ها کارمند بیکار در سازمانها حقوق دریافت میکنند 4 نفرشان را مامور سرکشی به استانها کنید . زمین به آسمان که نمی آید . تنها دلیلش اینه که دنبال حل مشکل نیستن . چون دردسر داره و راحت ترین کار فقط حرف زدن و شعار دادنه . هیچ امیدی به بهبود شرایط و عمل به همبن قانون مضحک 128 کیلوبیت وجود نداره .
داود
feedback
United States
saite chek kardane terafik too zanjan az ghable eyd ghate hich kasam javab goo nist sorata ke paine jalebe man az bade eyd ta hala 5 bar sharj kardam yani 20 gb dar hali ke khodam 3 gb bishtar estefade nakardam vali hich ja paskhghoo nist