۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۵
ASUS Padfone

خلاقیت در اوج

ایتنا - اين دستگاه که ترکيبي هوشمندانه از گوشي و يک صفحه نمایش بزرگ است يک حرکت نو در دنياي وسايل ارتباطي قابل حمل به حساب مي‌آید. در کل Padfone ترکيبي از يک گوشي هوشمند مبتني بر سيستم عامل اندرويد است که کاربر است بر اساس نياز مي‌تواند ان را در يک Dock که در اصل يک صفحه نمايش بزرگ‌تر است نصب کند و از امکانات گوشي خود در يک صفحه نمايش بزرگ‌تر بهره برد.

بالاخره بعد از مدتي انتظار، خبر فروش دستگاه جالب Padfone شرکت ايسوس به طور‌ رسمي توسط مديران اين شرکت اعلام شد.

به گزارش ایتنا بر اساس اطلاعات ارائه شده در اولين مرحله قرار است اين دستگاه در تايوان عرضه شود و بعد از آن بر اساس يک برنامه خاص در بازار‌هاي ديگر عرضه گردد.
اين دستگاه که ترکيبي هوشمندانه از گوشي و يک صفحه نمایش بزرگ است يک حرکت نو در دنياي وسايل ارتباطي قابل حمل به حساب مي‌آید.

در کل Padfone ترکيبي از يک گوشي هوشمند مبتني بر سيستم عامل اندرويد است که کاربر است بر اساس نياز مي‌تواند آن را در يک Dock که در اصل يک صفحه نمايش بزرگ‌تر است نصب کند و از امکانات گوشي خود در يک صفحه نمايش بزرگ‌تر بهره برد.

گوشي تعبيه شده در اين دستگاه داراي صفحه نمایش ۴.۳ اينچي نوع Super AMOLED است که با نصب گوشي در داخل Dock مي‌تواند اطلاعات خود را در يک صفحه نمایش ۱۰.۱ اينچي از نوع TFT مشاهده کند.
بر اساس اطلاعات ارائه شده دقت صفحه نمايش دستگاه ۵۴۰×۹۶۰ پيکسل است که با نصب آن در Dock اين مقدار به ۸۰۰×۱۲۸۰ پيکسل افزايش مي‌يابد.

وزن اصلي گوشي ۱۲۹ گرم است که در کنار Dock خود با وزن ۷۲۴ گرم وزن کلي دستگاه به حدود ۹۰۰ گرم مي‌رسد.

ايسوس در Padfone از پردازنده دو هسته‌اي Snapdragon S۴ با فرکانس ۱.۵ گيگاهرتز استفاده کرده است که اين موضوع با وجود يک گيگابايت حافظه DDR۲ نوع Low Profile باعث افزايش کارايي و کاهش توان مصرفي شده است.

اين دستگاه مجهز به اسلات کارت حافظه micro SD است که با استفاده از آن کاربر مي‌تواند حافظه‌هاي بيشتري علاوه بر حافظه داخلي را داشته باشد.

اين دستگاه با آخرین نسخه از سيستم عامل اندرويد به بازار ارائه شده است و با وجود امکانات خوبي که دارد مي‌تواند رقيب جدي براي ديگر محصولات شرکت‌ها به حساب آید.

از ديگر امکانات اين دستگاه مي‌توان به طراحي جمع و جور و زيباي آن، باتري ۱۵۲۰ میلی‌آمپری، امکان پخش تصاوير ويديوي با استاندارد ۱۰۸۰P، جک ۳.۵ ميلي‌متري، خروجي HDMI و ديگر موارد اشاره کرد که در خود گوشي و Dock قابل دسترسي است.
 
کد مطلب: 21903
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام