۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۹
مدیر عامل همراه اول:

دست شرکت‌های تبلیغاتی از شماره‌های تلفن همراه کوتاه می‌شود

ایتنا- صدوقی:"در سال جاری ما با ایجاد بستر پردیس اول، تمامی شرکت‌های ارائه دهنده محتوی را موظف کردیم که پیام‌ها را از طریق سامانه ارسال کنند، تمام اطلاعات روی این سامانه قرار دارد و کاملا محرمانه خواهد بود."


مدیر عامل همراه اول گفت: با ایجاد سامانه پردیس اول، اطلاعات مشترکان به صورت محرمانه روی سامانه قرار گرفته و شرکت‌های ارسال‌کننده پیامک انبوه، بدون دسترسی به اطلاعات، موظف به ارسال پیامک تنها از مسیر سامانه هستند.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس، دومین مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار، امروز برگزار شد.

براساس این گزارش، وحید صدوقی مدیر عامل همراه اول در حاشیه برگزاری این مجمع در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که شرکت‌هایی که هم اکنون برای مشترکان تلفن همراه پیام تبلیغاتی ارسال می‌کنند، شماره مشترکان را از چه راهی بدست‌ آورده‌اند، گفت: در گذشته شماره و منطقه مشترکان به شرکت‌های ارسال کننده پیامک اعلام شده بود.

وی ادامه داد: در سال جاری ما با ایجاد بستر پردیس اول، تمامی شرکت‌های ارائه دهنده محتوی را موظف کردیم که پیام‌ها را از طریق سامانه ارسال کنند.

مدیر عامل همراه اول افزود: در این صورت تمامی شماره‌های مشترکان روی این سامانه خواهد بود و شرکت‌های ارائه دهنده محتوی و پیام انبوه، تنها با تعریف حوزه کشور، شهر می‌توانند از این سیستم پیام ارسال کنند و دیگر شماره مشترکان در دسترس آنها نخواهد بود.

وی ادامه داد: تمام اطلاعات روی این سامانه قرار داده خواهد شد و کاملا محرمانه خواهد بود.

در خصوص اقدام همراه اول در راستای تحقق اهداف سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: امسال نیز مانند سال گذشته، اقلام مورد نیاز همراه اول که در داخل کشور تولید می‌شود را از داخل تهیه خواهیم کرد.

صدوقی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اقدام آتی همراه اول برای تحقق شعار سال حمایت از تولید کار و سرمایه‌ایرانی، اظهار داشت: امسال در موضوع باندلینگ گوشی تلفن همراه، تصمیم داریم که اگر تولیدکنندگان داخلی بتوانند این پکیج را با کیفیت و قیمت مناسب پیشنهاد کنند، اولیت نخست ما همکاری با تولیدکنندگان داخلی گوشی تلفن همراه خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در پاسخ به این سوال که هم اکنون چند درصد تجهیزات همراه اول داخلی و چند درصد خارجی است، اظهار داشت: تمامی تجهیزات توسعه، اجرا و بهینه سازی توسط کارکنان بومی شرکت انجام می شود.

صدوقی گفت: عمده تجهیزات اصلی نیز از خارج خریداری می‌شود.

وی توضیح داد: در مجموع در دنیا تنها چند شرکت بزرگ تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی وجود دارند که حتی در چند سال اخیر نیز چند شرکت بزرگ از جمله زیمنس و موتورلا، ورشکسته یا ادغام شده‌اند و تولیدی ندارند.
 
کد مطلب: 21856
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام