۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵
Asus EA-N66

یک محصول شبکه با طراحی مفهومی

ایتنا- روتر EA-N66 ایسوس قادر است اطلاعات را با حداکثر سرعت ۴۵۰ مگابايت در ثانيه منتقل کند که به کاربر امکان انتقال فايل HD از طريق بي‌سيم به صورت بلادرنگ به وسايل تصويري را می‌دهد.




با ارائه دستگاه‌هاي قابل حمل مجهز به کارت شبکه بي‌سيم و توسعه فناوري‌هاي تحت شبکه، کم‌کم شرکت‌هاي بزرگي مانند ايسوس به اين نتيجه رسيده‌اند که علاوه بر ديگر رده‌ها بايد در اين زمينه هم توانايي‌هاي خود را گسترش دهند تا بتوانند نياز روز افزون بازار را پوشش دهند.
باتوجه به اين موارد ايسوس چند سالي است که در زمينه ساخت محصولات شبکه فعاليت خود را افزايش داده است و هر سال محصولات متنوعی را در اين رده به بازار ارائه مي‌کند.

به گزارش ایتنا شرکت ايسوس به تازگي دستگاه جديد خود با نام EA-N66 را که در اصل يک روتر بي‌سيم است به بازار ارائه کرد.
اولين چيزي که در اين محصول بيش از ديگر موارد خود‌نمايي مي‌کند طراحي خاص آن است که کاملا با ديگر محصولات موجود در اين دست تفاوت دارد.
اين محصول داراي ساختار گنبدي مانند است و در بدنه آن از دو رنگ مشکي و نقره‌اي استفاده شده است (البته در اين ميان نبايد ديود‌هاي نوري آبي رنگ تعبيه شده در زير بخش گنبدي مانند دستگاه را از ياد برد).

بر‌اساس اطلاعات ارائه شده اين دستگاه مجهز به سه آنتن داخلي است که به صورت هوشمندانه در دستگاه تعبيه شده است و به علت ساختار خاصي که دارد ميزان پوشش آن بيش از محصولات هم‌رده است.

N66 مجهز به کارت شبکه بي‌سيم با استاندارد ۸۰۲.۱۱a/b/g/n است که در فرکانس ۲.۴ و ۵ گيگاهرتز فعاليت مي‌کند و قادر است اطلاعات را با حداکثر سرعت ۴۵۰ مگابايت در ثانيه منتقل کند. اين سرعت اين امکان را به کاربر مي‌دهد تا بتواند از طريق بي‌سيم فايل HD خود را به صورت بلادرنگ به وسايل تصويري منتقل کند. اين دستگاه قابليت فعاليت در حالت آداپتور شبکه، Repeater و Access point را دارد.

علاوه بر تمامي موارد ايسوس براي راحتي کاربر از يک رابط گرافيکي کاربر‌پسند در اين محصول استفاده کرده است که به راحتي امکان مديريت دستگاه را به کاربر مي‌دهد. اين دستگاه امکان پشتيباني از انواع سيستم‌عامل‌هاي ويندور، مک و لينوکس را دارد و وزن آن طبق اطلاعات ارائه شده حدود ۱۱۰ گرم است.
 

کد مطلب: 21815
نام شما
آدرس ايميل شما