۲
۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۰

قدردانی وزیر ارتباطات از عملکرد کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات

ایتنا- تقی‌پور: "سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در سال گذشته در تصميم‌سازي و اجراي مصوبات كميسيون تنظیم مقررات ارتباطات عملكرد بسيار خوبي داشت."


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و اعضاي كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات از دستاوردهاي رگولاتوري به عنوان بازوي اجرايي كميسيون قدرداني كردند.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا، رضا تقي‌پور در اولين جلسه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در سال جديد ضمن قدرداني از حضور و همكاري موثر اعضاي كميسيون گفت: با توجه به اهداف و استراتژي‌هاي تعيين شده سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در سال گذشته در تصميم‌سازي و اجراي مصوبات اين كميسيون عملكرد بسيار خوبي داشت.

وي افزود: در سال ۹۰، كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، ۵۲ دستور كار در حوزه‌هاي مخابرات (تلفن ثابت و تلفن همراه)، فناوري اطلاعات، پست و ارتباطات راديويي داشت كه پس از بررسي و برگزاري جلسات مختلف، ۴۱ موضوع به تصويب رسيد.
 
کد مطلب: 21771
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
چکار کرده که لیاقت تقدیر داشته باشه؟
مثال بزنید
مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینجا هست که میگن خودشون میبرن و خودشون میدوزن. با یه نظرسنجی ساده معلوم میشه که آیا باید از کار کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قدردانی کرد یا نه البته حق هم دارن شاید برای مردم قابل قدردانی نباشه و بالعکسش چرا. هنوز این قضیه ارسال پیامکهای مزاحم حل نشده و همچنان چون نه مسئولی وجود داره و نه مدیری ادامه داره معلوم نیست چه زمانی شخصی رو برای هماهنگیه این قضیه انتخاب میکنن فعلا" که به امان خدا گذاشته شده و اپراتورها هم با بدست آوردن سودهای کلان از این پیامکها گوششون به هیچکسی بدهکار نیست .