۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۷

تغییر نرخ مکالمه تلفن ثابت به همراه در مناطق هم‌کد شده مطرح نیست

ایتنا- معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی:"مصوبه هم‌کدی تنها در خصوص مکالمات ثابت به ثابت بوده است و ارتباطی با مکالمات ثابت به همراه ندارد."


معاون سازمان تنظیم مقررات گفت: در مناطقی از کشور که طرح هم‌کدی اجرا شده فقط تعرفه تماس از تلفن ثابت به ثابت تغییر کرده و سایر تعرفه‌ها تغییری نداشته‌اند.

به گزارش ایتنا حسن رضوانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اعلام خبر تغییر نرخ مکالمات تلفن ثابت به همراه اول در برخی مناطق خاص در راستای اجرای طرح یکسان‌سازی کدهای استانی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات، اظهار داشت: مصوبه هم‌کدی تنها در خصوص مکالمات ثابت به ثابت بوده است و ارتباطی با مکالمات ثابت به همراه ندارد.

وی ادامه داد: احتمالا این گفته از سوی مدیرعامل مخابرات با برداشت اشتباه منتشر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از مصوبه هم‌کدی، شرکت مخابرات مذاکره‌ای با رگولاتوری برای افزایش تعرفه ثابت با همراه در برخی مناطق خاص داشته است، گفت: خیر، مذاکره‌ای در این رابطه انجام نشده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات، در مناطقی از کشور بنا بوده که در راستای هم‌کدی، تعرفه‌های تماس با موبایل نیز تغییر یابد، تصریح کرد: چنین قراری نبوده است و صحبت تنها روی تعرفه ثابت به ثابت است.

بنا به این گزارش، روزهای گذشته در خبری از قول مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، اعلام شد که نرخ مکالمات تلفن ثابت به همراه اول در برخی مناطق خاص در راستای اجرای طرح یکسان‌سازی کدهای استانی تغییر کرده است.

به گفته وی، در مناطقی از کشور که بنا بوده در راستای هم‌کدی تعرفه‌های تماس با موبایل هم تغییر یابد اطلاع‌رسانی صورت گرفته است و این افزایش نرخ مکالمات با هماهنگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شده است.
 
کد مطلب: 21662
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام