کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز عرضه مودم همراه وایمکس ایرانسل

27 اسفند 1390 ساعت 15:04

ایتنا- متقاضیان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه، از اشتراک طرح‌های تعرفه در سرعت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه یک ساله به همراه یک مودم رایگان USB یا Wi-Fi بهره‌مند شوند.




ایرانسل از آغاز عرضه مودم همراه، طرح‌های تعرفه متنوع، مودم رایگان و طرح ساعات خوش در جشنواره بهار ۹۱ وایمکس ایرانسل خبر داد.

به گزارش ایتنا، روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: با آغاز عرضه مودم همراه، راهکاری در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که در طول روز و در خارج از محیط منزل و یا محل کار خود، نیازمند استفاده از اینترنت پرسرعت هستند.

مودم همراه ایرانسل با ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر قابلیت حمل و نقل و استفاده آسان در نقاط مختلف شهر‌های تحت پوشش، قابلیت شارژ توسط آداپتور و USB، عدم نیاز به آنتن تقویت کننده، سیگنال‌دهی قوی در مقایسه با مودم‌های مشابه و قابلیت اتصال همزمان چند دستگاه (نوت‌بوک، گوشی‌های تلفن همراه، تبلت و غیره) به اینترنت از طریق فناوری Wi-Fi، افق جدیدی را در زمینه استفاده از خدمات وایمکس به متقاضیان ارائه می‌کند.

از سوی دیگر ایرانسل با ارائه طرح‌های تعرفه متنوع از سرعت ۱۲۸ تا ۲۰۴۸ کیلوبیت بر ثانیه، با حجم ترافیک‌های ماهیانه متنوع و متناسب با نیاز کاربران در دوره‌های قراردادی ماهیانه، شش‌ماهه و یک‌ساله، به همراه طرح تعرفه مصرف آزاد، کاربران را قادر می‌سازد تا طرح تعرفه مورد نیاز خود را متناسب با سرعت و حجم ترافیک مورد نظر، از میان طرح‌های تعرفه متنوع عرضه شده، انتخاب کنند.

ضمن آنکه، متقاضیان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه، از اشتراک طرح‌های تعرفه در سرعت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه یک ساله به همراه یک مودم رایگان USB یا Wi-Fi بهره‌مند شوند.

همچنین در طرح ساعات خوش وایمکس ایرانسل و در ایام نوروز، در بازه زمانی ۱ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۱، کاربران اعتباری خدمات وایمکس ایرانسل می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی ویژه بهره‌مند شوند. به این ترتیب، از ساعت ۲ تا ۶ بامداد، هزینه هر مگابایت ترافیک مصرفی این دسته از مشترکان، با ۵۰ درصد تخفیف، معادل ۵۰ریال به ازای تبادل هر مگابایت ترافیک محاسبه می‌گردد.

اطلاعات بيش‌تر درباره فناوري وايمكس، نقشه مناطق تحت پوشش، ‌نحوه ثبت نام، ثبت نام آنلاين، طرح‌هاي تعرفه متنوع، نحوه پرداخت هزينه‌ها، بسته‌هاي افزايشي، مودم‌های همراه، داخلی با امکانات Wi-Fi، USB به همراه سامانه تقویت کننده و فضای باز، نحوه تهيه مودم، طرح‌هاي تعرفه بلندمدت، اشتراك با سرعت‌هاي ۱۲۸ و ۲۵۶ كيلوبيت بر ثانيه بدون هزينه اشتراك ماهيانه، انتقال اعتبار خط به خط وایمکس، پرداخت از طریق شارژ الکترونیکی، بسته افزایشی هدیه وایمکس، پرداخت هزینه اشتراک از طریق کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم‌کارت ایرانسل، به همراه فهرست فروشندگان مجاز خدمات وايمكس ايرانسل در وب سايت رسمي اين شركت به نشاني www.irancell.ir قابل مشاهده است.

همچنين كارشناسان مركز تماس وايمكس ايرانسل با شماره تلفن ۷۰۷ براي تماس از خطوط ايرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ براي تماس از ساير، خطوط در تمامي ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته آماده پاسخگويي به سوالات متقاضيان و مشتركين خدمات وايمكس ايرانسل هستند.
 


کد مطلب: 21611

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21611/آغاز-عرضه-مودم-همراه-وایمکس-ایرانسل

ايتنا
  https://www.itna.ir