۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۰

Samsung Galaxy Tab 2 (7.0) تجربه‌ای تازه در دنیای مولتی‌مدیائی

ایتنا- گسترش رده Galaxy Tab با معرفی (Galaxy Tab2 (7.0 با اندروید 4.0 و پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی


شرکت سامسونگ به تازگی با معرفی نخستین تبلت خود در سال ۲۰۱۲ موسوم به(7.0)Galaxy Tab 2 انتخاب‌های تازه‌ای را پیش روی کاربران این کلاس قرار داده است. مهمترین ویژگی (7.0)Galaxy Tab 2 وزن کم و قابلیت پرتابل آن است که آن را به ابزاری ایده‌آل برای کاربران با جابجائی بالا بدل می‌کند.

به گزارش ایتنا (7.0)Galaxy Tab 2 در دو ورژن مختلف Wi-Fiو3G ارائه می‌شود و از ماه مارچ ابتدا به کشور انگلستان و سپس به تمامی دیگر نقاط جهان ارائه می‌شود.

در ارتباط با این مدل JK Shin مدیر بخش IT و ارتباطات موبایلی در سامسونگ الکترونیکس با اشاره به ارائه شدن نسل اول Galaxy Tab در دو سال گذشته با شعارMore Possibilities on the go و ادامه این روند در سالهای پس از آن با ارائه تبلت‌های متفاوت در ابعاد و سایزهای گوناگون، از (7.0) 2  Galaxy Tab  بعنوان تجربه مولتی‌مدیائی متفاوت با قابلیت‌های ارتباطی کارآمد یاد نمود.

در ساختار نخستین تبلت دارای اندروید 4.0 سامسونگ طیف وسیعی از تغییرات و بهبودهای متعدد مرتبط با سیستم‌عامل جدید به چشم می‌خورد که یکی از مهم‌ترین آنها نسخه جدید اندروید‌مارکت با دسترسی به بیش از ۴۰۰ هزار عنوان برنامه متفاوت قابل نصب بروی گوشی تلفن‌همراه یا تبلت‌ است.

  از جمله تغییرات دیگر در این ارتباط باید به ساختار منوئی دگرگون شده در کنار قابلیت کنترل برنامه‌ها براساس حرکت دست بروی صفحه‌نمایش (Swipe Control) و همچنین گالری نمایش تصاویر با امکان اشتراک‌گذاری آسان محتوا اشاره نمود. عملکرد بهتر و زمان پاسخگوئی کاملا سریع‌تر از جمله دیگر مشخصات اصلی این سیستم‌عامل جدید است که در کنار پشتیبانی از سرعت بالای HSPA+۲۱Mbps و اتصال پر سرعت Wi-Fi شرابط ایده‌آلی را برای کارکرد با این تبلت ایجاد می‌نماید.

از طریق سرویس Samsung Hub امکان دسترسی به گزینه‌های صوتی و تصویری فراوان، به همراه قابلیت پخش و به اشتراک‌گذاری بیش از همیشه فراهم آمده است. در سرویس Music Hub سامسونگ بیش از ۱۷ میلیون تراک موسیقی در اختیار کاربران قرار دارد و در سرویس Reader Hub نیز ۲.۳ میلیون eBook، بیش از ۲۳۰۰ مجله و ۲۰۰۰ روزنامه در ۵۱ زبان مختلف دیده می‌شود. Game Hubهمانطور که از عنوان آن مشخص است محلی ست برای دسترسی مستقیم به بازهای پر طرفدار و محبوب روز.

در سرویس Video Hub سامسونگ نیز بیش از ۱۰۰۰ عنوان ویدئوی متفاوت برای خرید یا اجاره در دسترس قرار دارد جائیکه برای انتخاب بهتر کاربران از نقدهای کوتاه، نمونه کوتاه فیلم و توصیه‌های متفاوت استفاده شده است.

تکمیل کننده تجربه مولتی‌مدیائی (7.0) 2 Galaxy Tab رابط کاربری تغییر یافته TouchWiz است که به ویجت جداگانه‌‌ای برای دسترسی سریع و بدون واسطه به Hub های متعدد سامسونگ مجهز شده است.

در ساختار این مدل برای اولین بار در میان تمامی دستگاه‌های موبایل سامسونگ از سرویس AllShare Play این شرکت استفاده شده است این سرویس به کاربران اجازه پخش یا Live-Stream نمودن محتوای مولتی‌مدیائی متفاوت بروی(7.0) Galaxy Tab2 از روی کامپیوتر PC، سایر گجت‌های هوشمند سامسونگ و دیگر ذخیره‌گرهای متفرقه تحت وب را می‌دهد. امکان انتقال محتوا از تبلت به دیگر دستگاه‌ها و یا به سایر سرویس‌های تحت وی نیز از این طریق در نظر گرفته شده است.

برقراری ارتباط از راه‌های مختلف در ساختار یک تبلت هیچ‌گاه تا این اندازه آسان و ساده نبوده است؛ پشتیبانی از تماس‌های صوتی در(Galaxy Tab 2(7.0 آن را به ابزاری قدرتمند و جایگزینی کامل برای یک گوشی موبایل بدل می‌کند و علاوه بر این امکان تماس ویدئویی از طریق سرویس‌هائی همچون Google+، چت دسته‌جمعی و به اشتراک‌گذاری وسیع اطلاعات نیز در آن دیده می‌شود. از دیگر امکانات ارتباطی این مدل باید به برنامه اختصاصیChatOnسامسونگ با قابلیت اجرا در چندین پلتفرم مختلف اشاره کرد که تمامی کاربران با سیستم‌عامل‌های گوناگون را در یک پلتفرم مشترک مجتمع می‌‌نماید.

در سیستم ChatOn بجای ID و پسورد از شماره تلفن کاربران استفاده می‌شود و علاوه بر قابلیت ارسال پیام فوری، گزینه چت دسته جمعی و ارسال متن، تصویر و یا حتی ویدئو نیز در برای آن در نظر گرفته شده است.
 
کد مطلب: 21597
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام