۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۱

یکپارچه‌سازی نرم‌افزار حسابداری فایننشال‌فورس با ابزارهای اجتماعی

ایتنا- نسخه جدید نرم افزار حسابداری PSA به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر اجازه می‌دهد گزارشات مالی خود را با نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکپارچه کنند.


شرکت فایننشال فورس نسخه جدیدی از نرم‌افزار حسابداری خود را وارد بازار کرده‌است که دارای قابلیت‌های اشتراکی و اجتماعی است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، نرم‌افزار حسابداری شرکت فایننشال فورس که «اتوماسیون خدمات حرفه‌ای و حسابداری» (PSA) نام دارد در آخرین نسخه به روز شده خود دارای قابلیت‌های اشتراکی از قبیل گزارش‌دهی اجتماعی است. این راهکار نرم‌افزاری در واقع ترکیبی از ابزاری است که با هدف تدوین و به اشتراک‌گذاری گزارشات مالی به کار می‌رود.

نسخه جدید نرم افزار حسابداری PSA به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر اجازه می‌دهد گزارشات مالی خود را با نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکپارچه کنند. این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد گزارشات مالی خود را با دیگر کاربران در داخل و خارج از سازمان به اشتراک بگذارند.

شرکت فایننشال فورس قصد دارد برای تقویت قابلیت‌های اشتراکی این راهکار یک پورتال گروهی راه‌اندازی کند که شرکت‌های مشتری در آنجا بتوانند به تبادل و اشتراک گزارشات مالی خود بپردازند.

این شرکت همچنین نرم‌افزار حسابداری خود را با فناوری‌های همراه تحت سیستم‌عامل اندروید سازگار کرده است و برای این منظور یک نرم‌افزار کاربردی قابل نصب بر روی گوشی‌ها و رایانه‌های لوحی طراحی کرده که «تایم کارت» نام دارد. این نرم‌افزار از ماه آینده در فروشگاه نرم‌افزاری معروف به «اندروید مارکت» در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

شرکت فایننشال فورس دات‌کام روابط نزدیکی با شرکت سیلزفورس دات‌کام دارد. سیلزفورس یکی از سرمایه‌گذران فایننشال فورس است و نرم‌افزارهای فایننشال فورس نیز بر اساس پلت‌فرم توسعه پردازش ابری سیلزفورس که فورس دات‌کام نام دارد، ساخته می‌شود. این شرکت برای راه‌کارهای کسب‌وکار خود بیش از پنج هزار مشتری دارد.
 
کد مطلب: 21569
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام