۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۳

ساخت تبلت جدید DELL تحت ویندوز 8

ایتنا- دل قبل از این در ساخت رایانه‌های لوحی خود که استریک نام دارد، از سیستم عامل اندروید استفاده کرده بود، اما نتوانست به اندازه آیپد اپل نظر بازار این فناوری‌ها را به خود جلب کند.


شرکت دل در تلاش است تا سیستم عامل ویندوز 8 مایکروسافت را برای استفاده در کسب‌وکارهای تجاری سازگار کند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، دل علاقمند است برای کسب‌وکارهای تجاری و شرکتی رایانه‌های لوحی بسازد که با سیستم عامل ویندوز 8 کار می‌کنند.

به گزارش وب سایت eweek مایکل دل، مدیرعامل شرکت دل در یک مصاحبه تلویزیونی گفته است: داشتن رایانه‌های لوحی تحت ویندوز 8 که با نرم‌افزارهای کاربردی این سیستم‌عامل سازگار باشد، بسیار جذاب خواهد بود. ما متوجه شده‌ایم که در کسب و کارهای مختلف تقاضای زیادی برای چنین رایانه‌های لوحی وجود دارد.

مایکل دل در آگوست سال ۲۰۱۱ نیز گفته بود: به نظر می‌آید تلاش‌های ما برای ساخت رایانه‌های لوحی تحت ویندوز 8 بسیار جالب و امیدوارکننده خواهد بود. البته وی در همان زمان نسبت به ساخت رایانه‌های لوحی تحت اندروید نیز اظهار علاقه کرده بود.

شرکت دل قبل از این در ساخت رایانه‌های لوحی خود که استریک نام دارد، از سیستم عامل اندروید استفاده کرده بود، اما نتوانست به اندازه آیپد اپل نظر بازار این فناوری‌ها را به خود جلب کند.

دل در ابتدا یک رایانه لوحی استریک ۵ اینچی را وارد بازار کرد، اما بسیاری از کاربران نمی‌توانستند تشخیص دهند که این محصول یک گوشی هوشمند بزرگ است یا یک رایانه لوحی کوچک. این شرکت پس از مدتی استریک ۷ اینچی خود را وارد بازار کرد. اما در دسامبر ۲۰۱۱ فروش آن را متوقف کرد.

افول بازار رایانه‌های شخصی، شرکت دل را که یکی از چهره‌های مطرح در این بازار است، با چالش‌های زیادی مواجه کرده است. دل نیز در واکنش به این روند به سوی تولید فناوری‌های همراهی مثل رایانه‌های لوحی روی آورده است، هر چند که از تولید محصولات استریک تجربه ناموفقی داشته است.

البته دل راهبرد دیگری نیز در پیش گرفته و وارد صنعت نرم‌افزار شده است. مسئولان این شرکت هم اکنون دل را یک شرکت رایانه‌ای نمی‌دانند، بلکه معتقدند دل یک شرکت آی‌تی است.
کد مطلب: 21543
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام