۶
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۶

چرا برخي سايت‌ها باز نمي‌شوند؟

ایتنا- مشكل کاربران در زمينه باز نشدن برخي سايت‌ها را نمي‌توان دليلي بر کندي سرعت اينترنت دانست.


مدير كل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات درباره اينكه برخي كاربران از باز نشدن برخي سايت‌ها شاكي هستند گفت: اين موضوع مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد و نمي‌توان گفت سرعت اينترنت دليل اصلي اين موضوع است.

عليرضا اصغريان در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: سرعت اينترنت و دسترسي به آن موضوعي است كه بايد با ابزارهاي سنجش سرعت آن را مشخص و تعيين كرد.

وي با تاكيد بر اينكه مشكل کاربران در زمينه باز نشدن برخي سايت‌ها را نمي‌توان دليلي بر کندي سرعت اينترنت دانست، ابراز كرد: تمامي ابزارهاي سنجش سرعت اينترنت وجود دارد و به راحتي و سهولت مي‌توان مشخص کرد که کاربر با چه سرعتي به اينترنت دسترسي دارد.

اصغريان در بخشي از سخنان خود تاكيد كرد: اپراتورها بايد خسارت مندرج در SLA يا توافقنامه سطح خدمات را به مشتريان خود بپردازند و خسارت را از اپراتور بالادستي خود مطالبه كنند.

مدير كل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات رگولاتوري ادامه داد: هيچ اپراتوري مجاز نيست به بهانه بروز اشكال و يا اخذ نكردن خسارت از اپراتور بالادستي خود، از پرداخت خسارت به مشتريانش خودداري كند.
کد مطلب: 21511
نام شما
آدرس ايميل شما


وحید
feedback
باز نشدن برخی از سایت ها گذشته از مشکلات احتمالی سرور سایت بیشتر به محدودیت ها مربوطه چون خیلی از سایت های کم حجم باز نمیشن، خیلی از دامنه ها ی کشوری کُمپلت باز نمیشن!!، خیلی از سرویس های عادی دنیای وب باز نمیشن و ...
بحث خسارت به کاربران هم مدینه فاضله ایه که متاسفانه فعلا وجود خارجی نداره!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرتون بده همش مقصر خودتون
باز نوشابه واسه هم باز میکنین
مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از ایتنای عزیز که اخبار مربوط به مشکلات اینترنت رو پوشش میدین. در مورد همین سایت هم خبری رو قرار بدین و پیگیری کنید که چرا این سایت اینقدر دیر باز میشه و اغلب اوقات بدون استفاده از وی پی ان از دسترس خارجه .البته من از اینترنت همراه اول استفاده میکنم و از اینترنت اپراتور ها و شرکتهای دیگه خبری ندارم شاید اونها اینطور نباشند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اقا وحید، بعد تمام این مشکلات فقط واسه ایرانیا به وجود میاد
داود ایران
feedback
Iran, Islamic Republic of
باز نشدن بعضی از سایتها نتیجه فیلترینگ اشتباهی سایتهاست
و اگر خارجی باشد نتیجه تحریم است مثلا به سایت
www.adobe.com بروید و ببیند
feedback
Iran, Islamic Republic of
اونایی که فیلتر نیستن و اکثرا باز نمیشن مشکل DNS دارند و کاملا فنی هست و همشون هم داخل کشور هاست شده اند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام