۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۶

رشد تقاضا برای جذب توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

ایتنا- بازار پرسود راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری باعث شده است بسیاری از شرکت‌ها سرمایه‌های کلانی را به توسعه این راهکار اختصاص دهند.

شرکت پژوهشی داده‌های بین‌المللی (آی‌دی‌سی) در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است تقاضا در بازارهای جهانی برای جذب توسعه‌دهندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) رو به افزایش است.

بر اساس گزارش آی‌دی‌سی بازار نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در نیمه اول سال ۲۰۱۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳.۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، وب‌سایت enterpriseappstoday اعلام کرده درآمد حاصل از فروش راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری در نیمه اول سال ۲۰۱۱ به مرز ۹.۲ میلیارد دلار رسیده است. برآوردهای آی‌دی‌سی نشان می‌دهد درآمد این بازار در کل سال ۲۰۱۱ به عدد ۱۸ میلیارد رسیده است.

بازار پرسود راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری باعث شده است بسیاری از شرکت‌ها سرمایه‌های کلانی را به توسعه این راهکار اختصاص دهند.

این وب‌سایت به نقل از تعدادی از مدیران و متخصصان شرکت‌های فعال در زمینه راهکارهای کسب‌وکار گزارش کرده است که تقاضا برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای ارتباط با مشتری در طول ۷ سال گذشته روندی ثابت و پایدار داشته است. اما در ۹ ماه گذشته این تقاضا شدت بیشتری به خود گرفته است.

در این بازار به ویژه تقاضا برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری که در زمینه راهکارها و سیستم‌های شرکت سیلزفورس دارای مهارت باشند و بتوانند راهکارهای این شرکت را با دیگر راهکارهای کسب و کار یکپارچه کنند، بسیار زیاد است.

آلیس هیل، مدیر وب‌سایت کاریابی دایس‌دات‌کام نیز گفته است هم اکنون ۲۶ هزار تقاضا برای متخصصان دارای مهارت‌های مرتبط با نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری بر روی این وب‌سایت منتشر شده است که این میزان در مقایسه با سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است.

براساس این گزارش، متوسط حقوق متخصصان دارای مهارت‌های مربوط به نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در مقایسه با سال ۲۰۱۰ در حدود ۲ درصد افزایش یافته و به ۹ هزار و ۲۰۵ دلار رسیده است.
 
کد مطلب: 21480
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام