۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۸

مدیر مگاآپلود: من بیگناهم

ایتنا – کیم اشمیتز، بنیان‌گذار سایت مگاآپلود گفته يك پاپاسی هم در حساب بانکی خود ندارد.


کیم اشمیتز، معروف به کیم دات کام، بنیانگذار سایت مگاآپلود، اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی 3News در نیوزیلند، بر بی‌گناهی خود تاکید کرده و گفته من به حق هیچ کسی دست‌درازی نکرده‌ام.

به گزارش ایتنا، در ماه ژانویه سال جاری، پس از تعطیلی سایت Megaupload.com به دستور FBI،  کیم دات کام نیز دستگیر و روانه زندان شد.

نقض حق مولف (کپی رایت)، اتهامی است که پلیس آمریکا برای توقف فعالیت‌های این سایت اقامه کرده است.

با گذشت یک ماه و نیم از آن زمان، کیم دات کام، به حکم دادگاهی در نیوزیلند و با قید کفایت از زندان آزاد شد و تحت شرایط حبس خانگی قرار گرفت.

وی چندی پیش در مصاحبه با شبکه 3News گفت: شرایط استفاده از خدمات مگاآپلود به گونه‌ای است که کاربران را از آپلود کردن محتواهای دارای کپی رایت منع می‌کند.

وی همچنین تاکید کرد که مقامات آمریکایی به طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، او را دستگیر کرده‌اند.

کیم دات کام در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بسیاری از تولیدکنندگان محتوا از جمله بزرگ‌ترین استودیوهای فیلم‌سازی در جهان، از حق دسترسی به سرورهای ویژه مگاآپلود برخوردارند تا از این طریق، فایل‌های بارگذاری شده را کنترل نموده و موارد دارای کپی رایت را حذف نمایند.

آقای کیم دات کام گفت با تمام توان از اعتبار خود و سایت مگاآپلود دفاع خواهد کرد چرا که از بیگناهی‌اش مطمئن است.

مدیر مگاآپلود گفت هیچ پاپاسی در حساب بانکی خود ندارد و وکلای وی، به این دلیل از او دفاع می‌کنند که معتقدند آنچه برای وی رخ داده، کاملاً غیرعادلانه است.
 
کد مطلب: 21469
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام