۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۷

کاربران در ماه فقط ۳ دقیقه از وقتشان را صرف بازدید از گوگل‌پلاس می‌کنند

ایتنا- بر اساس پژوهش‌های شرکت کام‌اسکور کاربران گوگل‌پلاس تنها 3 دقیقه از زمان خود را ماهانه صرف گذراندن در این شبکه اجتماعی می‌کنند، این گزارش اصلا به مذاق گوگل خوش نیامده است.


شرکت گوگل تا کنون برای جلب نظر کاربران به شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس خود دست به تلاش‌های گسترده‌ای زده و برای این کار حتی به یکپارچه‌سازی خدماتی مثل جی‌میل و یوتیوب با آن متوسل شده است، اما در این زمینه موفقیت چندانی به دست نیاورده است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، یافته‌های شرکت پژوهشی کام‌اسکور نشان می‌دهد کاربران گوگل پلاس در ماه به طور متوسط فقط ۳ دقیقه از وقتشان را صرف بازدید از این شبکه اجتماعی می‌کنند.

یافته‌های کام‌اسکور حاکی از این است که گوگل‌پلاس در حالی از چنین سهم اندکی برخوردار است که کاربران فیس‌بوک ماهیانه ۷ ساعت از وقت خود را با این شبکه اجتماعی می‌گذرانند. این رقم در مورد کاربران توئیتر ۲۱ دقیقه در ماه است. گوگل‌پلاس از این نظر حتی از شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین که کاربرانش ماهیانه هفده دقیقه از وقتشان را به آن اختصاص می‌دهند، عقب‌تر است. سهم شبکه اجتماعی مای‌اسپیس نیز از بازدید کاربران ۸ دقیقه در ماه است.

کام‌اسکور دریافته است که کاربران شبکه‌های اجتماعی ناشناخته‌تری مثل Tumblr و Pinterest در شش ماه گذشته به طور متوسط ماهیانه یک ساعت و نیم از وقتشان را به بازدید از این شبکه‌ها می‌گذرانند.

البته گزارش شرکت کام‌اسکور به مذاق مسئولان گوگل خوش نیامده است. یکی از سخنگویان این غول جست‌و‌جوگر در واکنش به انتشار این یافته‌ها گفته است: یافته‌های شرکت کام‌اسکور به مراتب کمتر از آن چیزی است که تحقیقات و تحلیل‌های داخلی گوگل نشان می‌دهد.

لری پیج، مدیر عامل گوگل نیز اخیراً گفته بود گوگل پلاس هم اکنون بیش از ۹۰ میلیون کاربر دارد و ۶۰ درصد از آنها هر روز از این شبکه اجتماعی بازدید می‌کنند.

اما کار‌شناسان معتقدند این کاربران به قصد بازدید از گوگل پلاس وارد آن نمی‌شوند، بلکه آنها از دیگر خدمات گوگل مثل جی‌میل و یوتیوب استفاده می‌کنند، اما چون این خدمات با گوگل‌پلاس یکپارچه شده است، گوگل آنها را در زمره بازدیدکنندگان از شبکه اجتماعی خود قرار می‌دهد.
 
کد مطلب: 21435
نام شما
آدرس ايميل شما


meysam
feedback
اصلا هم این خبر صحت نداره

خیلی ها صبح تا شب تو پلاس هستند
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام