۰
plusresetminus
شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۷

یکپارچه‌سازی راهکار نرم‌افزاری مدیریت منابع سازمانی OpenERP با فروش فروشگاهی

ایتنا- قابلیت تحت وب بودن این برنامه باعث می‌شود شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر نیازی به نصب آن نداشته باشند. یکی‌دیگر از مزیت‌های برنامه فروش فروشگاهی این است که بدون اتصال به اینترنت نیز کار می‌کند.


شرکت بلژیکی OpenERP که عرضه‌کننده نرم‌افزارهای مدیریت منابع سازمانی است اعلام کرده نسخه جدیدی از راهکار نرم‌افزاری خود را روانه بازار کرده است که کسب‌وکارهای مختلف به کمک آن می‌توانند بازدهی خود را افزایش دهند.

به گفته این شرکت نسخه جدید این راهکار نرم‌افزاری که نسخه ۶.۱ نام گرفته است دارای ۸۵ برنامه کاربردی جدید است.
برنامه فروش فروشگاهی، صفحه تصویر موسوم به کان‌بان (KanBan) و قابلیت‌های اجتماعی از جمله ویژگی‌ها و برنامه‌های جدید نرم‌افزار مدیریت منابع سازمانی این شرکت برشمرده شده است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، برنامه فروش فروشگاهی که به تازگی به راهکار ERP این شرکت افزوده شده یک برنامه تحت وب است که بر روی رایانه‌های شخصی و یا آی‌پد قابل اجرا است.
قابلیت تحت وب بودن این برنامه باعث می‌شود شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر نیازی به نصب آن نداشته باشند.

یکی‌دیگر از مزیت‌های برنامه فروش فروشگاهی این است که بدون اتصال به اینترنت نیز کار می‌کند.
قابلیت یکپارچه شدن با برنامه‌های مدیریت نوآوری و حسابداری نیز از دیگر مزایای فروش فروشگاهی است.

صفجه تصویر KanBan نیز کاربران را قادر می‌کند فعالیت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کنترل کنند.
کاربران برای مدیریت فعالیت‌های خود در محیط این راهکار نرم‌افزاری می‌توانند از قابلیت‌هایی مثل درگ‌-اند-دراپ (Drag and Drap) استفاده کنند.

کاربران همچنین می‌توانند این برنامه را با دیگر برنامه‌های کاربردی موجود در نرم‌افزارهای مدیریت منابع سازمانی ترکیب کنند.
مثلاً فروشندگان می‌توانند در محیط برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کانال‌های فروش خود را نیز مدیریت کنند و هم‌زمان کارهای دیگری مثل برنامه‌ریزی برای ایجام یک قرار ملاقات را نیز با یک کلیک انجام دهند.

راهکار OpenERP 6.1 همچنین دارای چندین قابلیت اجتماعی است.
سیستم‌های هوشمندی که برای به اشتراک‌گذاری برخی اسناد با مشتریان و تأمین‌کنندگان مواد خام به کار می‌رود و سازوکار همگام‌سازی که به کسب‌وکارهای مختلف اجازه می‌دهد فعالیت‌های خود را با دیگر شرکت‌ها یکپارچه کنند، از جمله این قابلیت‌ها است.
 
کد مطلب: 21312
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام