۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۵

دورخیز فوجیتسو برای تصاحب بازار فناوری‌های همراه اروپا

ایتنا- دورخیز فوجیتسو برای تصاحب بازار اروپا در حالی صورت می‌گیرد که ماسامی یاماموتو، رئیس این شرکت ژاپنی دو ماه قبل از اوضاع نامساعد اقتصادی اروپا اظهار نگرانی کرده بود.


فوجیتسو، بزرگ‌ترین شرکت عرضه‌کننده محصولات و خدمات آی‌تی در ژاپن قصد دارد طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی خود را وارد بازار اروپا کند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، بنا به گزارش رویترز، فوجیتسو که هم‌اکنون بزرگ‌ترین سازنده فناوری‌های همراه در ژاپن است و یک پنجم بازار این محصولات را در این کشور در اختیار خود دارد، می‌کوشد استیلای شرکت‌های اپل و سامسونگ در بازار اروپا را به چالش بطلبد.

رویترز که این خبر را از روزنامه فایننشال‌تایمز نقل کرده است درباره زمان دقیق عرضه محصولات فوجیتسو در بازار اروپا جزئیات بیشتری را فاش نکرده و فقط نوشته است این شرکت قصد دارد در عرض سه تا پنج سال آینده سهم خود را در این بازار دو رقمی کند.

فایننشال‌تایمز در گزارش خود تصریح کرده است که فوجیتسو تاکنون در ساخت محصولات خود بر فناوری‌هایی تمرکز کرده که بیشتر مناسب بازارهای داخلی ژاپن است، اما حالا سعی می‌کند در تولید گوشی‌ها و رایانه‌های لوحی جدید خود از فناوری‌هایی بهره ببرد که در سطح جهان قابل استفاده است.

دورخیز فوجیتسو برای تصاحب بازار اروپا در حالی صورت می‌گیرد که ماسامی یاماموتو، رئیس این شرکت ژاپنی دو ماه قبل از اوضاع نامساعد اقتصادی اروپا اظهار نگرانی کرده و گفته بود یک بحران اقتصادی احتمالی در اروپا مهم‌ترین خطر پیش روی ما در سال آینده است.
 
کد مطلب: 21249
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام