۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۸
با هدف توسعه فرهنگ بانكداري الكترونيك

بانک سامان مشتریانش را جایزه باران می‌کند

ايتنا - بانک سامان با هدف تشویق و ترغیب مشتریان خود به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک سه طرح بزرگ قرعه‌کشی را برنامه‌ریزی نموده است.


با اجرای سه طرح قرعه‌کشی عیدانه سامان (فجر تا نوروز)، نت‌بانک سامان ویژه دهه فجر و جاری ۲۴ بانک سامان تا پایان سال صدها جایزه نقدی و غیر نقدی به مشتریان خود تقدیم خواهد کرد.

به گزارش ایتنا از روابط‌عمومی بانک سامان، این بانک با هدف تشویق و ترغیب مشتریان خود به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک سه طرح بزرگ قرعه‌کشی را برنامه‌ریزی نموده است.

بر این اساس طرح عیدانه سامان (فجر تا نوروز) که با هدف توسعه فرهنگ خرید از طریق پایانه‌های فروشگاهی تدوین شده است و به دلیل استقبال گسترده دارندگان کارت‌های سامان و فروشگاه‌های مجهز به پایانه فروشگاهی سامان تا نوروز ۱۳۹۱ ادامه خواهد داشت.

در این طرح دارندگان کارت‌های سامان پس از پرداخت هزینه کالای خریداری شده از طریق پایانه فروش سامان و دریافت رسید خود از فروشنده، باید شماره پیگیری درج‌شده روی رسید را به شماره ۳۰۰۰۱۲۰۱ پیامک کنند.

سامانه قرعه‌کشی آنلاین ظرف مدت کوتاهی با ارسال پیامکی به دارنده کارت وضعیت برنده شدن وی را اعلام خواهد کرد.

گفتنی است، ارسال پیامک برای اعلام برنده شدن جایزه از سوی بانک سامان تنها در طرح عیدانه و فقط از طریق شماره ۳۰۰۰۱۲۰۱ صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، بانک سامان در طرح دیگری برای افزایش کاربری سامانه‌های بانکی اینترنتی، از میان مشتریانی که در ایام دهه فجر (۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه) وارد نت‌ بانک سامان شده‌اند، به قید قرعه ۳۰ دستگاه آی‌پد و ۳۰ دستگاه آی‌فون اهدا می‌کند.

تمام کاربران نت‌بانک به‌طور خودکار در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌‌شوند و اسامی برندگان در وب‌سایت رسمی بانک سامان منتشر خواهد شد. جوایز برندگان نیز ظرف ۲۰ روز به شعبه آن‌ها ارسال خواهد شد.

همچنین قرعه‌کشی طرح جاری ۲۴ پس از موافقت بانک مرکزی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و اسامی برندگان تنها از طریق وب‌سایت بانک سامان اعلام خواهد شد و جوایز برندگان حساب‌ها پس از طی مراحل اداری و قانونی به حساب جاری ۲۴ مشتریان واریز می‌شود و جوایز برندگان کارت‌ها نیز به شعبه آنها ارسال خواهد شد.
 
کد مطلب: 21090
نام شما
آدرس ايميل شما