۰
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۴

تبليغات فيس‌بوکی انتخاب اول آژانس‌های تبلیغاتی

ایتنا- آژانس‌های تبلیغاتی می‌گویند مشتریان آنها همچنان فیس‌بوک را بر سایر شبکه‌های اجتماعی ترجیح می‌دهند.


یافته‌های شرکت پژوهشی استراتا حاکی از این است که ضمن پیشتازی فیس‌بوک در بازار تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، گوگل‌پلاس نیز در این زمینه رشد شتابنده‌ای به خود گرفته است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، نظرسنجی شرکت استراتا از دست اندرکاران آژانس‌های تبلیغاتی نشان می‌دهد ۸۹ درصد از آژانس‌ها برای استفاده تبلیغاتی از فیس‌بوک در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ برنامه‌ریزی کرده‌اند.

در این میان ۳۹ درصد از آژانس‌ها نیز به فکر استفاده از توئیتر بوده‌اند. سهم یوتیوب و شبکه اجتماعی LinkedIn نیز در این میان به ترتیب ۳۶ درصد و ۲۱ درصد و گوگل‌پلاس ۱۸ درصد بوده است.

بنا بر این یافته‌ها، صنعت تبلیغات رسانه‌ای در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ رشد چشمگیری داشته است.
در این مدت ۸۱ درصد آژانس‌های تبلیغاتی انتظار داشتند مشتریانشان همچنان از ابزار تبلیغات و بازاریابی استفاده خواهند کرد.
این رقم در مقایسه با سه ماهه سوم سال ۲۰۱۱ رشد ۱۴ درصدی داشته است.

این شرکت دریافته است که در این سال تبلیغات دیجیتالی رشد نسبتاً ثابتی داشته است، اما تبلیغات بر روی فناوری‌های همراه رشد صعودی و خیره‌کننده‌تری به خود گرفته است.

بیش از ۳۹ درصد از آژانس‌های تبلیغاتی گفته بودند در سه ماهه چهارم سال گذشته از فناوری‌های همراه برای پخش تبلیغات استفاده کرده‌اند.

در این میان آیفون اولین انتخاب ۸۳ درصد از آژانس‌های تبلیغاتی بوده است.
ابزار اندرویدی نیز از این نظر رتبه دوم و آی‌پد رتبه سوم را دارا هستند.

یافته‌های شرکت استراتا همچنین نشان می‌دهد آژانس‌های تبلیغاتی پیامک (اس‌ام اس) را یکی از مهم‌ترین رسانه‌ها برای تبلیغات می‌دانند.
استفاده از پیام برای پخش تبلیغات از سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۰ تاکنون رشد ۶۱ درصدی داشته است.
در این مطالعه فقط ۴ درصد از آژانس‌های تبلیغاتی به انتشار تبلیغات بر روی رسانه‌های مکتوب اظهار علاقه کرده بودند.
  
کد مطلب: 21020
نام شما
آدرس ايميل شما