۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۰
در سرماي اوين

همایش صمیمی هوردادرایان برگزار شد

ایتنا- سه شنبه شب گذشته؛ هتل اوین میزبان همایشی بود که مجموعه هوردادرایان جهت تقدیر از نمایندگانش و همچنین قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ برگزار کرد.


در همایش هوردادرایان، که با حضور نمایندگان و منتخبان قرعه‌کشی و همچنین اصحاب رسانه برگزار شد، ابتدا مدیر عامل مجموعه هوردادرایان به سخنرانی پرداخت.

به گزارش ایتنا، احمد نقوی در سخنانی با اشاره به اینکه این اولین جمع خانوادگی هوردادرایان است گفت: یک سال و نیم است که از تولد هوردادرایان می‌گذرد و در این یک سال و نیم این شرکت با سختی‌ها و موانع زیادی روبرو بوده است. روزهای سختی که ما را تا مرز ناامیدی برد ولی با هم بودن ما و نمایندگانمان این سختی‌ها را کمرنگ می‌کرد.

وی در ادامه افزود: کالای سامسونگ کالای ارزان قیمتی نیست چراکه شرکت سامسونگ شرکتی است با پیشینه‌ای قوی و اثرگذار که نمی‌تواند برای تولید یک محصول جدید مانند نوت‌بوک و پایین آوردن قیمت آن اقدام به کاهش کیفیت محصول خود نماید.
نقوی ادامه داد: ما در این بازار علاقه زیادی به فروش بیشتر داریم اما نکته مهمتر از فروش برای ما خدمات مناسب به خریداران ایرانی نوت‌بوک‌های سامسونگ است و این امر را در این مدت با ارائه خدمات فوری و کامل به مشتریان خود ثابت کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم، قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با حضور منتخبان قرعه‌کشی و همچنین نمایندگان مجتمع پایتخت برگزار شد.

در برنامه قرعه کشی این خودرو از میان ۲۰ نفر از منتخبان در نهایت شانس به ۲ نفر پایانی رسید که هیچ کدام از دو نفر باقی مانده در سالن حضور نداشتند ولی مدیرعامل‌های هوردادرایان و مدیر مجتمع کامپیوتر پایتخت در مقابل حضار با دو نفر باقی‌مانده تماس گرفته و در نهایت آقایان جوادپور و باقری به توافق رسیدند که جایزه ۲۰۶ را بین خود تقسیم کنند.

همچنین در ادامه این مراسم یکی از اعضای تیم فروش هوردادرایان اقدام به نمایش نوت‌بوک‌های جدید این شرکت و مشخصات فنی و متمایز نوت‌بوک‌های سامسونگ پرداخت.

پایان بخش این مراسم هم معرفی ۳۰ نماینده برتر و قرعه‌کشی بین حضار بود که شب برفی هتل اوین را برای برندگان و نمایندگان برتر زیباتر کرد.
 
براي مشاهده مدل‌هاي مختلف نوت‌بوك هاي سامسونگ و آشنايي با آنها و همچنين شركت هورداد رايان مي‌توانيد به سايت رسمي شركت به نشاني www.hoordadrayan.com مراجعه نماييد.
 

 
 
کد مطلب: 21019
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام