۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۶

گوگل در اندیشه تصاحب جایگاه اپل در آسیا و اقیانوسیه

ایتنا- اندروید که در سال ۲۰۱۰ رتبه­ پنجم رده­‌بندی را داشت، در نظر سنجی سال گذشته جایگاه خود را به رتبه­ دوم ارتقا بخشید.


اندروید گوگل که در رتبه‌بندی سال ۲۰۱۰ در جایگاه پنجم بود، به سرعت در حال پیشرفت است و انتظار می‌‌رود طی ۱۲ ماه آینده در ناحیه­ آسیا و اقیانوسیه به عنوان پلت‌فورم انتخابی کاربران از iOS اپل پیشی بگیرد.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس، به گفته کامپیوتر ورلد، دومین گزارش سالانه­ شرکت تحقیقاتی اُووم در سال ۲۰۱۱ حاکی از این بود که اندروید در ۱۲ ماه آینده بیشترین حمایت کاربران را از آن خود می­‌کند و ۲۹ درصد کاربران به استفاده از اندروید تمایل می­‌یابند درحالیکه ۲۷درصد برای استفاده از iOS برنامه­‌ریزی می­‌کنند.
اندروید که در سال ۲۰۱۰ رتبه­ پنجم رده­‌بندی را داشت، در نظرسنجی سال گذشته جایگاه خود را به رتبه­ دوم ارتقا بخشید.

با این وجود، iOS برای دومین سال متوالی جایگاه اولی خود را حفظ کرد و کاربران هنوز این پلت‌فورم را از جنبه‌های پتانسیل فروش برنامه­‌های کاربردی، فروش فضای تبلیغاتی، سودمندی و ... پلت‌فورم برتر می‌دانند.
بعد از iOS و اندروید، محبوب­‌ترین پلت‌فورم­‌ها از نظر کاربران بلک­بری او.اس، Microsoft Windows Phone ۷، سیمبین OS، سامسونگ بادا و وب او.اس اچ‌پی بودند.

طبق این گزارش جدید، با توجه به فراتر رفتن بازار اندروید از ۵۰ درصد جهانی، برتری و شهرت این پلت‌فورم چندان جای تعجب نیست.
کد مطلب: 20881
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام