۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۴

تغییرناگهانی مرجع پخش كننده، علت تاخیر پخش قبوض همراه اول بود

ايتنا - مدیرعامل شركت خدمات اول ، علت تاخیر در پخش قبوض همراه اول را توضیح داد و گفت: در دوره اخیر 20 درصد قبوض همراه اول به مقصد نرسید كه دلیل آن تغییر ناگهانی مرجع پخش كننده قبوض بود.



به گزارش ایتنا از ایرنا، 'ناصر قدیركاشانی ' روز سه شنبه در نشستی خبری كه در ساختمان مركزی شركت خدمات اول برگزار شد ، اظهار داشت: پخش قبوض همراه اول از ماه گذشته به یكباره به شركت خدمات اول واگذار شد و بدلیل عدم آمادگی لازم ، درجریان پخش با مشكلاتی روبرو شدیم .

به گفته ی وی در این دوره ۸۰ درصد مشتركان همراه اول در تهران قبوض خود را به موقع دریافت كردند ، اما ۲۰ درصد با مشكل روبرو شدند .

وی درخصوص دلایل این امر افزود: شركت پست جمهوری اسلامی ایران كه پیش از این پخش قبوض را بعهده داشت با همراه اول به نتیجه نرسید ، و كار پخش قبوض به این شركت كه زیر مجموعه شركت ارتباطات سیار است ،واگذار شد .

قدیركاشانی گفت: قبوض ، اعلامیه بدهی مشتركان حساب می شود و همراه اول تصمیم گرفته پخش اعلامیه بدهی مشتركان خود را انجام بدهد .

به گفته ی وی همراه اول برای اینكه مشتركان متضرر نشوند ، زمان پرداخت قبوض این دوره را افزایش داده و مهلت پرداخت را تمدید كرده است .

مدیرعامل شركت خدمات اول تصریح كرد كه پانزدهم ماه های فرد، قبوض برای پخش به شركت تحویل می شود و تا بیست و پنجم ماه باید به دست مشتركان برسد.

قدیركاشانی با اشاره به اینكه شركت خدمات اول فعالیت خود را از سال گذشته با پخش قبوض مشتركین پر مصرف تهران آغاز كرد، افزود: در هر دوره ۱۸ تا ۲۵ هزار قبض مشترك پر مصرف پخش می شود.

وی افزود: در سال جاری نیز پخش قبوض منطقه ۱۵ تهران و سپس پخش قبوض مناطق ۱۸ و ۱۹ نیز به شركت خدمات اول واگذار شد، ضمن آنكه از دوره پیش نیز پخش تمام قبوض تهران به این شركت واگذار شد .

قدیركاشانی گفت:با توجه به گسترده شدن فعالیت شركت خدمات اول ، در آینده ضمن ایجاد پنج دفتر جدید در شرق و غرب تهران به تعداد كاركنان خود نیز اضافه خواهیم كرد.

وی افزود: تمام افرادی كه قبوض همراه اول خود را دریافت نكرده اند برای پیگیری می توانند با شماره ۱۸۶۸ داخلی ۲۲۲۲ تماس بگیرند و از این طریق نسبت به تغییرآدرس ، اصلاح آدرس یا كد پستی و یا مغایرت آدرس با كد پستی اقدام كنند.

مدیر عامل شركت خدمات اول در پایان گفت: برای مشتركانی كه بدهی آنها زیر سه هزار تومان است، قبض چاپ نمی شود.

کد مطلب: 20752
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام