۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۷

آغاز شمارش معکوس براي افتتاح نمایشگاه CES

ایتنا – پاسخ مجله فوربس به این سوال که: «چرا با وجود فراگیری اینترنت، سی‌ای‌اس از رونق نمی‌افتد؟»



تا ساعاتی دیگر نمایشگاه سی‌ای‌اس در لاس وگاس افتتاح می‌شود. 


در نمایشگاه امسال بیش از ۲۷۰۰ شرکت، محصولات خود را برای بیش از ۱۴۰ هزار شرکت‌کننده عرضه خواهند کرد.

طبق روال همه ساله اقشار مختلفی از این نمایشگاه جذاب بازدید خواهند کرد که گزارشگران، خریداران، سرمایه گذاران و کسانی که بالقوه شریک تجاری برخی کمپانی‌های حاضر در نمایشگاه خواهند شد، از آن جمله است.

به گزارش ایتنا، نشریه اقتصادی فوربس با انتشار گزارشی تحت عنوان «نوآوری می‌خواهید؟ به سی‌ای‌اس بروید» نوشته: مهم نیست افراد با چه نیتی به CES ۲۰۱۲ می‌روند، هر کس به این نمایشگاه برود از وقت و پول خود سرمایه گذاشته است ولی آنچه که عاید شرکت‌کنندگان می‌شود، چیزی بیش از سرگرمی محض است.

فوربس که سی‌ای‌اس را «نمایشی شگفت‌آور و الهام‌بخش از آینده» می‌داند، در ادامه می‌نویسد: افراد بسیاری از سراسر جهان با طی مسافت‌های بسیار طولانی به لاس وگاس می‌آیند تا با حضور در این نمایشگاه، با افراد گوناگونی ملاقات کرده، دست به مذاکره بزنند و الهام بگیرند.

تحلیلگر فوربس با توجه به این که برخی افراد برای توسعه کسب و کار خود و عقد قرارداد با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به سی‌ای‌اس می‌آیند، می‌نویسد: شاید یکی از دلایل روانه شدن خیل افراد مشتاق به این نمایشگاه آن است که با وجود وفور دسترسی به اینترنت، روابط کاری را نمی‌توان فقط به صورت الکترونیکی انجام داد. در این عرصه حضور فیزیکی نیز لازم است.

شاید به همین دلیل است که با وجود فراگیری اینترنت، تالارهای گفت‌وگوی اینترنتی، فیس‌بوک و ارتباطات الکترونیکی باز هم نمایشگاه سی‌ای‌اس نه تنها از رونق نمی‌افتد بلکه هر سال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.
 
کد مطلب: 20729
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام