۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۳۳

اجرای طرح دولت الكترونیك نظام اداری كشور را متحول می‌كند

ایتنا - دستگاه‌های اجرایی كه بیشترین ارباب رجوع را دارند نظیر نیروی انتظامی، گمرك و امورمالیاتی باید برای ارائه خدمات الكترونیكی تلاش بیشتری كنند.



معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت‌:‌ اجرای طرح دولت الكترونیك نظام اداری كشور را متحول می‌كند.

به گزارش ایتنا از ایرنا، لطف‌الله فروزنده در جلسه شورای اداری استانداری البرز افزود: ‌‌نظام اداری الكترونیك ابزاری است كه به وسیله آن می‌توان به مردم خدمت‌رسانی بهینه ارائه داد.

وی خاطرنشان كرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نحوه خدمات‌رسانی برخی از دستگاه‌های اجرایی به وسیله نیروهای انقلابی تغییر جهت یافت ولی ابزار آن تغییر نكرد كه می‌بایست اصلاح می‌شد.

وی اضافه كرد: بر این اساس پس از بررسی در سه حوزه آسیب‌شناسی، نگاه به قانون و نظام ارزشی اسناد معتبری كه چهره نظام اداری كشور را مشخص می‌كرد تهیه شد.
فروزنده گفت:‌ برای رسیدن به هدف‌های مورد نظر در نظام اداری، ایجاد باور و اعتقاد كاری در كاركنان بخش‌های مختلف دولت اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: با اجرای طرح دولت الكترونیك ساختارها تغییر یافته و همه دستگاه‌های اجرایی باید به سمت الكترونیكی شدن گام بردارند.

وی اضافه كرد:‌ كوتاه شدن فرآیندهای اداری و ارائه بسیاری از خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولتی در شهرها و روستاها و خدمات‌رسانی بهینه به مردم از جمله مزایای اجرای این طرح است.

فروزنده گفت: دستگاه‌های اجرایی كه بیشترین ارباب رجوع را دارند نظیر نیروی انتظامی، گمرك و امورمالیاتی باید برای ارائه خدمات الكترونیكی تلاش بیشتری كنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با اشاره به ساختار اداری استان البرز نیز گفت: این ‌استان از ظرفیت‌های لازم برای الگو شدن در بخش امور اداری در سطح كشور برخوردار است.
 
کد مطلب: 20673
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام